• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy. Med en massa vin och cigg så blir det en massa kul i halmen ska du se!!

• Binegar

Åh. Cigg. Sweden Rock närmar sig & jag plussade inte..hur ska jag kunna hålla mig rökfri den veckan...efter 50 dagar är det fortfarande jätteskört..men åh..på ett sätt så är den veckan min min min & jag vill bara lägga allt på hyllan för ett tag. MEN..jag har varit rökfri i 50 dagar..hade varit så dumt.. Rynkar på näsan

• Inelg

Snigo.
    Beklagar. Tänker på er!!
    Du ska inte tänka sånna tankar om dig själv. Det kommer gå bra!!

Jag tror att vården är lika va gäller detta vart man än är nästan. Alla kvinnor med hotande MF behandlas värre än hundar !! Inklusive jag själv nu för två v sedan. Och jag är ändå sjuksköterska.

• Snigo
    Mini Léonie skrev 2012-05-30 20:29:56 följande:
    Snigo:
    Nähä du.. Inga såna tankar. Tänk positivt nu... Både för dig och din systers skull. Det blir ännu värre för henne om du också oroar dig för ditt. Kram till er!
    just nu är jag så otroligt rädd! Jag vet inte hur jag ska klara av att vänta till vecka 18 innan jag får se att allt är bra, här får man inga ul före det.. 
  • Inelg

Binegar.
    Jag har varit rökfri i 4månader nu minus 2 fest rökningar mellan.

Jag skiter i det. Jag ska inte börja röka igen utan jag ska bara feströka och dricka sjukt mkt vin!!

• AlexandraViberg

Snigo: ja Norrland.. Jag gick ringa TRE gånger innan jag fick komma in när jag blödde.. (bor cirka 6 mil från sjukhuset i Sundsvall) De sa ju bara "missfall kan vi ändå inte göra något åt" och jag tyckte att jag inte hade missfall. Sista gången jag ringde fick jag överdriva, gråta och säga att jag hade jätte ont! Och det var ju tur för mig eftersom de då upptäckte utomkvedet.. Nåväl, hon får ringa och ÖVERDRIVA tycker jag.. Så less på inställningen sjukvården har mot blödningar under graviditet..

• Mini Léonie

Snigo men vilken stad bor ni i? Där finns gyn väl? Och vanligt gyn kan man alltid gå till ju så du får se lilla pyret...

• Binegar
    Inelg skrev 2012-05-30 20:33:53 följande:
    Binegar.
    Jag har varit rökfri i 4månader nu minus 2 fest rökningar mellan.

Jag skiter i det. Jag ska inte börja röka igen utan jag ska bara feströka och dricka sjukt mkt vin!!
    Jag ska inte heller börja röka igen. Men jag är rädd att jag gör det om jag tänjer lite på gränsen. Då kommer jag till slut tänja på gränsen tills den inte finns mer & jag vet inte om jag är sugen på att ta fajten igen när jag väl börjat..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester