• Momtobee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara: ang vagn, man kan göra så som du sa. Annars har de flesta butiker förlossnings garanti. Jag slog på stort och beställde från Holland, hittade kampanj på den vagnen jag ville ha. Kanonpris!!!

• Snigo

Nu är de ju inte jag som fått MF utan min syster =( Jag har sagt vad jag tycker och nu är de upp till hon.. Vill hon vänta till måndag så stöttar jag hon i de. <3

Jag vill ju vara lite anonym men okej, jag bor i en håla med 3500st finns EN BM som även min mor gick till under tiden hon väntade sina 4 barn.. här har dom ingen UL aparat. Ibland suger de och bo här Gråter  kan även tillägga att de inte ens finns någon akutmottagning för den har dom lagt ner...

• Knasten83

Nån som har test att sälja? Ute efter cb plus gravtest, kanske aco/preg också.
    Äl test av testlagret eller cb, eller RFSU.

• ollasulrika
    Knasten83 skrev 2012-05-30 21:01:57 följande:
    Nån som har test att sälja? Ute efter cb plus gravtest, kanske aco/preg också.
    Äl test av testlagret eller cb, eller RFSU.

kika på tradera... ja har köpt där å ja hade paketen dan efter
  • Marras

Spännande! Vi sexxade varannan dag från den 8 Maj och fram till den 19 Maj
    Har faktiskt inte myst efter det, förrens i går då ;)
    så tidigast är jag på äl+11 och senast då äl+20 vilket jag INTE tror.. 

Alltså det KAN vara något då Mini?! =D

Har slut på mina testlagret nu.. ska köpa något annat i morgon och testa. Är det då blankt så vet man ju...  

• Mini Léonie

Marras:
    Kolla på "visa endast" mina inlägg och kolla runt 18 april... Så ser du hur svagt det va och det svaga är 10 veckor nu

Hoppas!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester