• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo: Fy vad trisst! Beklagar verkligen. Hon borde väl få komma in tidigare än på måndag så hon får kollas upp?!

• Flisan79
    Royalgala skrev 2012-05-30 17:19:42 följande:
    ja jag kollade runt lite och det stämmer ju.
    Jotack, jag vet att man kan släppt flera ägg samtidigt. Blev överstimulerad med pergotime en gång (15 år sedan) och hade då 9 mogna äggblåsor samtidigt. Vi hoppade över den månaden kan jag säga.-)
    Haha, va? Ville du inte bli nya "octomum"?

Jag blev själv överstimulerad vid alla mina tre ivf. Hade 15-20 stora äggblåsor på var sida. Tyvärr blir inte kvaliten den då men snacka om äl värk^^
    En lite tillfällig blogg/hemsida http://www.nogg.se/glansitillvaron
  • Snigo
    Jess86 skrev 2012-05-30 19:38:22 följande:
    Snigo: Fy vad trisst! Beklagar verkligen. Hon borde väl få komma in tidigare än på måndag så hon får kollas upp?!
    Nepp för vi bor i en håla så närmsta sjukhus är 7 mil bort sen finns de ett 10 mil bort men dom hade inga tider nå tidigare! Jag kan inte sluta gråta..
  • Meeee

Snigo- beklagar verkligen. Hoppas det går snabbt för henne att återhämta sig.

• MissMA
    Snigo skrev 2012-05-30 19:41:19 följande:
    Nepp för vi bor i en håla så närmsta sjukhus är 7 mil bort sen finns de ett 10 mil bort men dom hade inga tider nå tidigare! Jag kan inte sluta gråta..
    Det hon borde göra är att åka in akut ! Så att hon får hjälp utifall att det är något som gått helt fel, eller få konstaterat att det är en ofarlig blödning . Så säg till henne att ta och åka in på gyn akut omedelbart !
    Bf 5 November 2012 <3
  • Snigo

hon säger att de kommer mycket blod, klumpar och att hon känner att de är "barnet" som kommit ut =( så fort hon står upp så bara rinner de ur henne =( =( =( 

• Snigo
    MissMA skrev 2012-05-30 19:46:34 följande:
    Det hon borde göra är att åka in akut ! Så att hon får hjälp utifall att det är något som gått helt fel, eller få konstaterat att det är en ofarlig blödning . Så säg till henne att ta och åka in på gyn akut omedelbart !
    hon hade pratat med massa på båda sjukhusen och dom sa att hon får komma på måndag.. punkt slut typ =(
  • Flisan79
    Snigo skrev 2012-05-30 19:30:01 följande:
    Dom flesta av er kommer i håg när jag fick mitt pluss och min syster skrev i tråden att hon oxå var gravid. I dag har hon fått MF i ca vecka 11. Eller de börja väl igår.. Hon fick tid att komma in på Måndag! Fy fan! mitt hjärta blöder av sorg, jag känner mig så hjälplös, hon är så otroligt ledsen och jag känner mig så arg på världen att detta hände =(
    Som någon skrev, finns det ingen chans att det "bara" är en blödning? Om inte så beklagar jag verkligen.
    En lite tillfällig blogg/hemsida http://www.nogg.se/glansitillvaron
  • MissMA
    Snigo skrev 2012-05-30 19:47:50 följande:
    hon säger att de kommer mycket blod, klumpar och att hon känner att de är "barnet" som kommit ut =( så fort hon står upp så bara rinner de ur henne =( =( =( 
    Säg till henne att åka in då och få det konstaterat som mf då . Och be dom kolla ordentligt . 
    För hennes egen skull och om det skulle vara så sen att dom kanske kan komma att behöva hjälp . Efter 3 konstaterade mf kan man få hjälp . 
    Bf 5 November 2012 <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester