• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mirakel sker;) mitt ligger i mitt knä och äter. Tog 6 år att få till henne;)

Håller tummarna för dig:)

• ollasulrika
    Meja2011 skrev 2012-05-30 18:50:42 följande:
    Mirakel sker;) mitt ligger i mitt knä och äter. Tog 6 år att få till henne;)

Håller tummarna för dig:)

Tack :)   Måste vara underbart , jag ser så fram emot den dagen testet visar ett plus. Men som sagt så vågar jag inte hoppas. Men nu vet jag ju spermierna var väl fungerande.  (min make har nämligen inga alls därav att det inte blivit något för oss)  så chanserna finns.
  • Meja2011

Det är det verkligen:) hon är 6 månader och det händer sp mycket. Är så otroligt tacksam över att få ha henne hos oss.

Aha då är det inte så lätt:/ med vad har ni gjort nu så dem simmar igen?

• madeleinesophie

Ollasulrika- jag plussade med ältest :) hade Dock testat posetivt med gravtest innan. Men så tog jag ett ältest för skoj skull å de va starkt posetivt :) annars bruka mina ältest visa svaga streck innan mens!! Men inte som ditt.. Knepigt!!
    Men kan inte vissa ha äl 2grr på 1 månad?! :)

• ollasulrika
    Meja2011 skrev 2012-05-30 18:56:33 följande:
    Det är det verkligen:) hon är 6 månader och det händer sp mycket. Är så otroligt tacksam över att få ha henne hos oss.

Aha då är det inte så lätt:/ med vad har ni gjort nu så dem simmar igen?

vi har gjort insemination.... så nu finns ju chanserna iaf.   något jag fnderade på är om fertilitet kan gå i arv. för både mamma å mina systrar har haft lätt att bli gravid. å jag har varit gravid en gång tidigare för många år sen men blev missfall i vecka 7-8 ungefär.

har kollat å har fin äl med ...  
  • ollasulrika
    madeleinesophie skrev 2012-05-30 18:58:17 följande:
    Ollasulrika- jag plussade med ältest :) hade Dock testat posetivt med gravtest innan. Men så tog jag ett ältest för skoj skull å de va starkt posetivt :) annars bruka mina ältest visa svaga streck innan mens!! Men inte som ditt.. Knepigt!!
    Men kan inte vissa ha äl 2grr på 1 månad?! :)

ja vet inte, men ahr ju läst om det. men mycke mysko. aja...ja får ju bara hålla mej å kolla på lördag....    önskar ju å hoppas men har ställt in mej på negativt för att inte bli alltför ledsen även om ja nog ändå kommer bli det.
  • Snigo

Dom flesta av er kommer i håg när jag fick mitt pluss och min syster skrev i tråden att hon oxå var gravid. I dag har hon fått MF i ca vecka 11. Eller de börja väl igår.. Hon fick tid att komma in på Måndag! Fy fan! mitt hjärta blöder av sorg, jag känner mig så hjälplös, hon är så otroligt ledsen och jag känner mig så arg på världen att detta hände =(

• sweasmamma
    Snigo skrev 2012-05-30 19:30:01 följande:
    Dom flesta av er kommer i håg när jag fick mitt pluss och min syster skrev i tråden att hon oxå var gravid. I dag har hon fått MF i ca vecka 11. Eller de börja väl igår.. Hon fick tid att komma in på Måndag! Fy fan! mitt hjärta blöder av sorg, jag känner mig så hjälplös, hon är så otroligt ledsen och jag känner mig så arg på världen att detta hände =(
    nääää=( jag beklagar 
  • Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-30 17:47:53 följande:
    Tungan ute Japp innan Augusti
    Ja måtte sommaren föra med sig fertilitet och kåthet
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester