Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo
Så tråkigt! Tankar till er!
kollade på dina test! =) Svagt.. men ändå synligt rosa.. underbart. Ja, som sagt, ska köpa andra test i morgon.
Jag dör av spänning.. tänk om.. tänk om!
Så underbart att läsa om alla plus, samtidigt så otroligt sorgligt med de mf som vart =( *snyft*
Det jag ser som möjliga symptom är.. mina vita flytningar sedan några dar tillbaka, brukar jag inte ha annars. Det var ett symptom när jgg plussade i jan. Och mitt urin luktar STARKT! Det var också ett symtom förra gången.. någon som haft det under sin graviditet? Igår började jag också få ont i bröstvårtorna.. vilket också KAN tyda på att mensen är på gång.
ja, nu spekulerar man ;)
Andra negativa testet nu på BIM+, idag BIM+4. Jag börjar bli riktigt less nu. Nu kan fan mensen komma om det ska vara så negativt hela tiden >:( Ska ta ett till test på fredag och visar det inget då så ringer jag till barnmorskan på måndag, då är jag BIM+9.
Ak15 - härligt stegring :) grattis igen
Meeee: tack igen :) jo de märks att de har hänt något på dom här tre dagarna :) skönt!!!
crm: ser juh väldigt lovande ut :) törs mig nog på ett grattis !!!