• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-05-30 22:46:10 följande:
    v 16 idag Hjärta
    Åh grattis  
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • Marras

kollade på dina test! =) Svagt.. men ändå synligt rosa.. underbart. Ja, som sagt, ska köpa andra test i morgon. 

Jag dör av spänning.. tänk om.. tänk om! 

Så underbart att läsa om alla plus, samtidigt så otroligt sorgligt med de mf som vart =( *snyft*  

• Marras

Det jag ser som möjliga symptom är.. mina vita flytningar sedan några dar tillbaka, brukar jag inte ha annars. Det var ett symptom när jgg plussade i jan. Och mitt urin luktar STARKT! Det var också ett symtom förra gången.. någon som haft det under sin graviditet? Igår började jag också få ont i bröstvårtorna.. vilket också KAN tyda på att mensen är på gång. 

ja, nu spekulerar man  ;) 

• Odella

Andra negativa testet nu på BIM+, idag BIM+4. Jag börjar bli riktigt less nu. Nu kan fan mensen komma om det ska vara så negativt hela tiden >:( Ska ta ett till test på fredag och visar det inget då så ringer jag till barnmorskan på måndag, då är jag BIM+9.

• ak15

nämen tjejer jag tror faktiskt att jag är gravid !!!! :D jiiiippppiiii
  • ak15

Meeee: tack igen :) jo de märks att de har hänt något på dom här tre dagarna :) skönt!!!

• ak15

crm: ser juh väldigt lovande ut :)  törs mig nog på ett grattis !!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester