Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis inelg!!! Försökt länge?
Grattis inelg!!! Försökt länge?
Jag plussade digitalt med typ två droppar kiss på ÄL+ 8 :)
Okej testexperter, nu behöver jag eran hjälp med ÄL-test!
Tog mitt första idag och då visade sig en svag rosa linje + kontrollstrecket, betyder detta att min ÄL är på väg om några dagar eller kommer det alltid upp ett svagt streck? Ska jag ta i kväll eller ska jag vänta tills i morgon för att ta nästa och se om det blir en stegring?
Hoppas ni förstår vad jag menar ;)
Gjorde du mini, vad härligt! =) Och TIDIGT! Fast bad news för mig iof som fått neg idag =) men håller hoppet uppe, syns ju nått svagt på de Cb jag lade upp innan idag. Fortsätter att hålla tummarna här i alla fall även om det kan vara spökstreck eller skuggor!
Fertila perioden igång, och jag tror att jag kommer ha ägglossning tidigare än vad jag trodde från början (16-18 var det jag trodde), men jag tror att jag kommer ha det imorgon eller på torsdag. För jag har känningar redan nu.
Och Inhelg. GRATTIS TILL PLUSSET!!!!!
inelg: Grattis till plusset :)
Fick ett svagt + på vanliga cb igår å har känt mig gravid i en vecka. Dock blöder jag idag på bim-1 eller bim-5 svårt å säga då kg hade cykel på 31-32 dagar innan ppiller å nu 2mens omgångar efter haft 28 dagar.. Ska till gyn om en timme så får vi se, konstig mens, skengravid, eller ett tidigt mf skulle jag tro. Har haft ont runt livmodern en vecka å svettats å vart yr så kanske dåligt järnvärde. Mitt förra mf kändes inte såhär. Usch va drygt detta är men i vilket fall mår inte min kropp bra just nu