• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vad tror ni?!?!? det är ju rätt svagt men jag ser i alla fall NÅGOT.. eller?

Tog ett digitalt CB idag också som visade neg (Bim -6) såhär ser det ut uppbrutet.

Samma test igen Bim -6 CB tagit idag fast uppbrutet och efter tiden (nu bara smalt streck)

Samma test igen fast trixat: Bim -6 vanligt CB tagit idag.

Bim -6 vanligt CB tagit idag. Orginal

Ovan:
    Bim - 6 antagligen till och med -7 :) taget igår. Vanligt CB

• Knastintis

På mitt vanliga cb kom d ju ett suuuuuper svagt + igår å det e fortf kvar men dem digitala säger "inte gravid" får väl se när jag vart hos gyn senat idag va dem säger. Undra va det annars är med mig med dessa konstiga krämpor

• sweasmamma
    Inelg skrev 2012-06-13 08:39:31 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Ååååååååå vad jag är nervös.. Men okey jag gör det!
    ja ta digitalt , jag plussade bim-3 ej morgonurin med digitalt =) v 18 idag 
  • LisaW111

jag tror ni får läsa mitt inlägg/bilderna nerifrån och upp så blir det aningens mer meningsfullt

• sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-06-13 08:48:57 följande:
    jag tror ni får läsa mitt inlägg/bilderna nerifrån och upp så blir det aningens mer meningsfullt
    jag ser ju på de vanliga ! digitalt ska ha starkare streck för att det ska vara gravid.. men det är på tok för rtidigt att testa med digitalt ju ! men ser på cb , dock hade jag rek ett preg eller annat märke=)
  • LisaW111
    sweasmamma skrev 2012-06-13 08:50:26 följande:
    jag ser ju på de vanliga ! digitalt ska ha starkare streck för att det ska vara gravid.. men det är på tok för rtidigt att testa med digitalt ju ! men ser på cb , dock hade jag rek ett preg eller annat märke=)

Jo men jag veeeet ju att de e för tidigt =)  preg är det apotekets eller?
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-06-13 08:53:14 följande:
    Jo men jag veeeet ju att de e för tidigt =)  preg är det apotekets eller?
    ja , eller rfsu ! jag körde alltid med cb innan men lyckades få streck utan att vara gravid, så när jag väl va gravid tog jag 2 rfsu , SEN cb plus sen digitalt =)
  • Knastintis

Fick en blödning nu. Typ rosa/brunt "slem" får väl se om d e mensen. Den brukar dock komma ganska kraftigt å på natten. Jaja e det mens e d bara att försöka igen

• LisaW111
    sweasmamma skrev 2012-06-13 08:54:52 följande:
    ja , eller rfsu ! jag körde alltid med cb innan men lyckades få streck utan att vara gravid, så när jag väl va gravid tog jag 2 rfsu , SEN cb plus sen digitalt =)
    Ah ok, tack för tips.. ska se om jag kan köpa några fler tester till imorgon. Har ett digitalt kvar men det lär jag spara.. är ju för tidigt som du säger men kunde ändå inte hålla mig idag Oskyldig
    Har testat med testlagrets stickor också men de är helt blanka. Men nu sist jag fick plus i feb som blev MF så var testlagret de test som visade aldra sist, så det oroar mig inte så mkt.

Får ju helt enkelt hålla mig till imorgon, men alltid kul att få lite åsikter.    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester