• Kevin Molly

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis inelg

• laluna88
    Inelg skrev 2012-06-13 09:10:25 följande:
    JAG TROR FAN INTE DET ÄR SANT.. Ush jag har gråtit sönder mig..  Vi är så lyckliga!
     HjärtaHjärtaHjärtaHjärta

ÄL +12 BIM -2

GRATTIS till plusset Skrattande
  • HelenFr

Det kändes för tidigt att plussa då... framför allt med digitalt... Min hjärna är dock lite off rent genrellt just nu så det kanske bara är det :)

• MirandaMay

Jag plusade med digitalt på kvällen efter att ha hållit mig i bara 2h på äl + 9 så det är inte för tidigt!

• HelenFr
    MirandaMay skrev 2012-06-13 09:31:02 följande:
    Jag plusade med digitalt på kvällen efter att ha hållit mig i bara 2h på äl + 9 så det är inte för tidigt!

Oj, trodde typ inte man kunde plussa med digitalt så tidigt... Men man får väl anse sig överbevisad :)
  • Inelg
    Hjärta Tack alla fina för grattis.. Är lite nojjig efter MF nu så jag tar en dag i taget..  BIM fredag är mitt nästa hinder
  • Jess86
    HelenFr skrev 2012-06-13 09:27:55 följande:
    Det kändes för tidigt att plussa då... framför allt med digitalt... Min hjärna är dock lite off rent genrellt just nu så det kanske bara är det :)
    Jag fick gravid 3+ 16 dagar efter positivt ÄL-test så det är nog olika beroende på hur mycket hcg fostret producerar Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester