• TessLiihten

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 11:58:56 följande:
    uscha... och ni är så pass nygifta också minns hur det var för mig... jag gjorde dumma saker (var otrogen bland annat) för jag mådde såååå dåligt i min förra relation, vi hade varit gifta straxt över ett år, men han tog inte på sig NÅGOT utan allt var bara mitt fel.. JA jag var otrogen men det var min väg ut- hur jäkla tragiskt det låter så hade han inte låtit mig gå om jag inte varit otrogen.....otäck människa....

Nej man ska inte nedlåta sig till dåliga relationer, det är aldrig ens fel att två träter men det är inte meningen att en hela tiden ska bära bördan heller.....något måste väl ha hänt kan man tycka om han helt plötsligt börjar bete sig så här, eller är det så illa att det har pågått hela tiden????

Ta hand om dig och kräv familjerådgivning om ni ens ska fundera på att fortsätta tillsammans...
    Jag har krävt det, men han tycker inte att det behövs. För vi har det bra när vi inte bråkar. Vilket vi göra rätt ofta. 
    Nej, men det är jag som får ta bördan, för han anser inte att han har gjort något fel.
    Nej det har inte pågått hela tiden. Tror jag i alla fall.

Men det blir väl jag som får ge mig. Det blir väl att jag stannar kvar, trots att jag mår dåligt. Just för min sons skull.

• TessLiihten
    Solstrålen1988 skrev 2012-06-15 12:00:44 följande:
    Tänker på dig Tess. Hoppas allt löser sig så du mår bra av det
    Jag vet inte om detta går att lösa.
    Det är för mycket i bagaget. 
  • TessLiihten
    EQ85 skrev 2012-06-15 12:05:03 följande:
    tråkigt att höra. verkar som ert förhållande varit lite turbulent på senaste.
    hoppas du hittar en lösning som känns bra.

{#emotions_dlg.flower} 
    Ja det har det. Men han vill inte inse att vi har problem. För han tycker inte det är några problem. 
    Aja, jag får väl finna mig i det.  
  • LaReina

Någon som haft mensvärk till och från en vecka efter äl och sedan plussat??

• Niicesara
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-15 13:02:37 följande:
    Jag hade molvärk 6 dagar efter ägglossningen och fram till BIM. Är nu gravid i vecka 22 (21+6) :D
    Så visst finns chansen. ;)
  • Hoppas 2012
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-15 13:02:37 följande:
    Jag fick det några dagar efter ÄL och det håller i sig, fick veta igår jag var gravid .
    BF 26 februari 2013
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester