• Meloi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bewe och Alexander2011: Kan säga att mitt första antydan till plus var som era. Jag förstår om ni är mer eller mindre desperata att få veta, men det kommer inte visa någon skillnad mellan morgon och kväll taget samma dag!! Skulle tro att det ev stegrar lite om ni väntar 2-3 dagar till nästa test, men helst mer. Skulle återigen rekommendera att ta ett digitalt för att vara helt hundra, om det kan ni säkert ta om ett några dagar, så står det hur långt gången man är också, allt mellan gravid 0-3 veckor (från befruktning).

Tålamod tjejer, tålamod!

Tips - håll testerna mot ett oanvänt test och lys med lampa för att kontrollera om det finns spökstreck på ett oanvänt test. Är det HELT blankt och det använda inte är det, ja då är det positivt :)    

• slemtorsk i din bralla

jamen Alex.... det syns ju ungefär lika tydligt som mina var på ruvardag 8 ..alltså...ÄL +10 typ.....BIM-4

Du BORDE vara gravid..om INTE så MÅSTE du ringa vårdcentralen och kolla upp va fan som pågår i din kropp egentligen...LOVA det så jag slipper komma o bitchslappa dig

• bewe

slemtorsk: Såå.. om Alexander2011 MÅSTE vara gravid enligt bilderna hon lagt upp, så borde väl jag också vara det eftersom mina är sååå lika de hon lagt upp? *Fiskar efter hopp* Glad

• slemtorsk i din bralla
    bewe skrev 2012-06-15 19:22:30 följande:
    slemtorsk: Såå.. om Alexander2011 MÅSTE vara gravid enligt bilderna hon lagt upp, så borde väl jag också vara det eftersom mina är sååå lika de hon lagt upp? *Fiskar efter hopp* Glad
    typ JA

Tycker att vi bestämmer att det är slut på spökstrecken nu och fram för fler gravida.... jag börjar ju nästan känna mig ensam som gravid i tråden
  • bewe
    Tyst

Hur starkt/svagt måste det visa på testlagret för att det ska visa på cb digitalt?
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:24:04 följande:
    typ JA

Tycker att vi bestämmer att det är slut på spökstrecken nu och fram för fler gravida.... jag börjar ju nästan känna mig ensam som gravid i tråden

Hehe nä då, jag är ju här :) Fast jag har inte fattat än. Jag glömmer bort det hela tiden, ja just det jag är ju gravid, sååå skumt! Har inte känt den där otroliga lyckokänslan jag trodde jag skulle än heller. Konstigt när man väntat och längtat så länge.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • slemtorsk i din bralla
    bewe skrev 2012-06-15 19:27:20 följande:
    Tyst

Hur starkt/svagt måste det visa på testlagret för att det ska visa på cb digitalt?
    jag kan visa mitt som jag tog dagen innan jag tog ett "vanligt" Cb som ju inte är lika känsligt som digitalt har jag för mig..

sen såg mitt CB ut så här dagen efter...

• slemtorsk i din bralla
    kanske 4a skrev 2012-06-15 19:27:42 följande:
    Hehe nä då, jag är ju här :) Fast jag har inte fattat än. Jag glömmer bort det hela tiden, ja just det jag är ju gravid, sååå skumt! Har inte känt den där otroliga lyckokänslan jag trodde jag skulle än heller. Konstigt när man väntat och längtat så länge.
    hade det inte varit för att jag mått så kasst så hade jag nog inte trott på det heller *S*
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:32:10 följande:
    hade det inte varit för att jag mått så kasst så hade jag nog inte trott på det heller *S*

Jag brukar må kasst kring v 6-7 så det kommer väl. Då blir det lite mera påtagligt.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Meloi
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:32:10 följande:
    Vilken vecka är ni i Slemtorsk och Kanske 4a?? :)

Jag är i v 14 nu! Har ni börjat få nån mage ännu?
    Känner mig mest lönnfet, hehe, men det trycker väl på tarmarna.   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester