• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ha ha ha....så gick det med att lägga bebisverkstaden på hyllan. mitt uppe i ÄL och det kanske prickade rätt..eller inte. Det återstår att se.

• Misskitty
    bewe skrev 2012-06-15 20:53:02 följande:
    Kan du lägga upp bild på dina testlagret? :)
    Jag la precis upp en bild, dock lite suddig då det inte blev bättre skärpa med mobilen.
  • bocabo

Spännande! Åh, jag vågar inte hoppas. Eftersom den här blödningen har kommit så vågar jag inte tro nåt. Men fattar inte varför jag har alla dessa symptom. Har nu på någon dag fått mer ont i brösten och svårt att förklara stället ont på venusberget. och detta illamående som kommer från ingenstans.

Men kan vara mycket väl att jag inbillar mig för att jag vill.

glader
  • Meloi
    Misskitty skrev 2012-06-15 21:57:20 följande:

Test taget i onsdags efter ca 8 minuter
    Klockrent gravid! GRATTIS :)
  • bocabo
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 21:54:47 följande:
    Tycker också jag ser något väldigt svagt. Fick själv ett typ likadant imorse på bim -2, så jag vet inte hur det utvecklar sig. Men jag har dock inga symtom eller någonting...
    Spännande! Ska du testa imorn?
    Misskitty skrev 2012-06-15 21:58:38 följande:
    Jag la precis upp en bild, dock lite suddig då det inte blev bättre skärpa med mobilen.
    Grattis!
    glader
  • Tigerkakan
    bocabo skrev 2012-06-15 22:05:19 följande:
    Spännande! Ska du testa imorn?
    Om du klickar visa endast på mig så kan du se det...
    Ja jag tror det.. Vill egentligen försöka hålla mig med att testa till på söndag. Men vem försöker jag lura liksom? Jag känner mig själv såpass väl att jag vet att jag inte klarar det...
    Du med?
  • alexander2011
    Meloi skrev 2012-06-15 18:45:09 följande:
    Bewe och Alexander2011: Kan säga att mitt första antydan till plus var som era. Jag förstår om ni är mer eller mindre desperata att få veta, men det kommer inte visa någon skillnad mellan morgon och kväll taget samma dag!! Skulle tro att det ev stegrar lite om ni väntar 2-3 dagar till nästa test, men helst mer. Skulle återigen rekommendera att ta ett digitalt för att vara helt hundra, om det kan ni säkert ta om ett några dagar, så står det hur långt gången man är också, allt mellan gravid 0-3 veckor (från befruktning).

Tålamod tjejer, tålamod!

Tips - håll testerna mot ett oanvänt test och lys med lampa för att kontrollera om det finns spökstreck på ett oanvänt test. Är det HELT blankt och det använda inte är det, ja då är det positivt :)    

Tack för tipset, ska kolla på det :)

OK jag LOVAR härdanefter tills måndag :) borde bli isf något starkare kanske.
    Nja sist jag plusade så fick jag inte gravid på cb på bim+4 o nu vet jag inte alls vilken när jag hade äl. 
    hade mens sist den 5:e maj men min är väldigt oregelbunden  
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 18:48:05 följande:
    jamen Alex.... det syns ju ungefär lika tydligt som mina var på ruvardag 8 ..alltså...ÄL +10 typ.....BIM-4

Du BORDE vara gravid..om INTE så MÅSTE du ringa vårdcentralen och kolla upp va fan som pågår i din kropp egentligen...LOVA det så jag slipper komma o bitchslappa dig
    Hahahaha XD fan vad du är goo asså Solig

du skojar inte ???AHHH :) fann jag vill verkligen att det ska vara nått nu. har fått isf spök på alla mina tester!!! men nu är jag trött på alla spök. nu får det fan vara nått asså!!!

vad kan vårdcentralen göra? när ska jag ringa isf?   

grejen är det att jag känner mig väl igentligen inte gravid. mer än det värker stundvis under byxlinnen under naveln och att det känns som mensen ska komma garanterat vilken sekund som helst emellanåt. springer på toa o kollar men inte ens en färgad flytning.
    är bara trött o mega hungrig hela tiden. sambon tjatar på mig att jag äter mer än han o han fattar inte att jag konstant kan vara hungrig.
    gråtmild och väldigt trött oxå. jätte trött asså men inga ömma bröst eller illamående.
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:24:04 följande:
    typ JA

Tycker att vi bestämmer att det är slut på spökstrecken nu och fram för fler gravida.... jag börjar ju nästan känna mig ensam som gravid i tråden
    Hjärta

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester