• bewe

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något på detta testet?

• bewe

Tösabiten: Okej, tack! Har med svårt att se det på bild, men här med testet framför mig syns det himla tydligt ändå trots att det knappt är synbart (haha!)

• Meloi
    bewe skrev 2012-06-15 17:33:31 följande:
    Ser ni något på detta testet?

Lätt antydan ser jag! Själv hann jag ta 4 st sådana test innan jag kunde vara säker på att det var plus. Det gäller att ha tålamod, men jag veeeeet, man vill ju bara veta NU! Håll ut. Digitalt clearblue rekommenderas starkt!
  • alexander2011

Ni som nyss har beställt TL. får ni oxå alltid rosa sträck som syns mot lampan? ska visa hurmitt ser ut!!

• bewe
    Meloi skrev 2012-06-15 17:54:11 följande:
    Lätt antydan ser jag! Själv hann jag ta 4 st sådana test innan jag kunde vara säker på att det var plus. Det gäller att ha tålamod, men jag veeeeet, man vill ju bara veta NU! Håll ut. Digitalt clearblue rekommenderas starkt!
    Var dem lika svaga som mina?
    Haha ja, jag vill veta NU! ska ta ett till ikväll, då det verkar som om kvällsurin för mig är starkare.
    alexander2011 skrev 2012-06-15 17:58:06 följande:

Jag ser att det är något mer där, ungefär som på mina test! Speciellt på bild nr2. Jag tror faktiskt mina är positiva, även fast jag knappt får med dem på bild, så syns dem ganska bra här även fast dem är svaga. Hoppas dina med är riktiga +, för något är där och jag såg på dina förra bilder med..så antingen är vi gravida eller så har jag fått 9 spökstreck, haha!

• bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-15 17:58:57 följande:
    Ni som nyss har beställt TL. får ni oxå alltid rosa sträck som syns mot lampan? ska visa hurmitt ser ut!!
    Jag fick mina tester för 3 dagar sedan, får med rosa streck som syns mot lampan på alla mina 9 test, de syns väldigt tydligt då med.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester