• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tigerkakan skrev 2012-06-15 13:46:04 följande:

Lägger upp två bilder på det testet jag tog i morse, som jag frågade om. Ser ni nått?

Japp jag ser, svagt men dock :)
  • Tigerkakan
    HelenFr skrev 2012-06-15 14:13:46 följande:
    Ojoj.. Blir så nervös! Tror fortfarande att det är något fel på testen då.. Vågar inte hoppas på att det blir starkare de närmsta dagarna...
  • LaReina

Tack för svar =) Då är det bara att vänta en vecka till sen börjar jag testa

• HelenFr
    HelenFr skrev 2012-06-15 14:13:46 följande:

MItt test på BIM-1 var svagare än så och gick inte att få på bild... :)
  • Tigerkakan
    HelenFr skrev 2012-06-15 15:49:52 följande:
    MItt test på BIM-1 var svagare än så och gick inte att få på bild... :)

Ok. Det här är taget på bim -1 eller -2 beroende på om jag räknar efter senaste mensen eller ägglossningen. Räknar med att mensen kommer på söndag som den ska om det inte händer nått drastiskt med de där testen imorgon...
  • LaReina

Inget för känsliga..

Hade s.k ÄLflytningar för mer än en vecka sen och positiv Äl test runt den 6-7juni.
    Alla flytningar försvann efter det och tidigare idag har jag känt mensvärk till och från och nu när jag gick på toalatten så var det såna där ÄL flytningar igen (som man kan ta mellan tumme och pekfinger...)
    Ska det var så ÄL +7?    

• EQ85
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-15 16:37:35 följande:
    Inget för känsliga..

Hade s.k ÄLflytningar för mer än en vecka sen och positiv Äl test runt den 6-7juni.
    Alla flytningar försvann efter det och tidigare idag har jag känt mensvärk till och från och nu när jag gick på toalatten så var det såna där ÄL flytningar igen (som man kan ta mellan tumme och pekfinger...)
    Ska det var så ÄL +7?    
    de kan va kvar ett tag efter ÄL
  • EQ85
    Tusse Misse skrev 2012-06-15 16:50:40 följande:

Analysera sönder med mig!
    jag ser tyvärr inget
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester