• Sötnöten

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012: Jag e inte "där" ännu! Jag måste mogna i mina tankar mer! Men det e så otroligt mysigt å läsa om er som vart med i tråden länge nu när ni plussar!

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-15 18:02:06 följande:
    Var dem lika svaga som mina?
    Haha ja, jag vill veta NU! ska ta ett till ikväll, då det verkar som om kvällsurin för mig är starkare.

Jag ser att det är något mer där, ungefär som på mina test! Speciellt på bild nr2. Jag tror faktiskt mina är positiva, även fast jag knappt får med dem på bild, så syns dem ganska bra här även fast dem är svaga. Hoppas dina med är riktiga +, för något är där och jag såg på dina förra bilder med..så antingen är vi gravida eller så har jag fått 9 spökstreck, haha!

Hahaha :) jag hoppas för oss båda. jag blir bara såååå arg om jag har fått spöksträck ige samtidigt som jag oroar mig för NÄR ska de bli starkare?
    jag ska oxå ta ett till ikväll. uppdaterar då :)
  • bewe

Alexander: Ditt understa syns det väldigt tydligt på, mina blir med så med en lampa bakom!

• bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-15 18:06:07 följande:
    Hahaha :) jag hoppas för oss båda. jag blir bara såååå arg om jag har fått spöksträck ige samtidigt som jag oroar mig för NÄR ska de bli starkare?
    jag ska oxå ta ett till ikväll. uppdaterar då :)
    Haha jag med, spökstreck på 9 test, njaaa..jag tror dock att jag ser en pytteliten skillnad på dagens tester jämfört med iförrgår, men ja..jag undrar med när de ska bli starkare isåfall!
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-15 18:09:07 följande:
    Haha jag med, spökstreck på 9 test, njaaa..jag tror dock att jag ser en pytteliten skillnad på dagens tester jämfört med iförrgår, men ja..jag undrar med när de ska bli starkare isåfall!

den översta och understa är det 1 dygn emellan :) tror oxå det ahr blivit nått starkare men va fan. när ska det bli riktigt synbara sträck ist för gissningar???
    nä då får vi plussa eftersom våra är så lika.  
  • bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-15 18:11:53 följande:
    den översta och understa är det 1 dygn emellan :) tror oxå det ahr blivit nått starkare men va fan. när ska det bli riktigt synbara sträck ist för gissningar???
    nä då får vi plussa eftersom våra är så lika.  
    Ja, jag tror vi är gravida, våra test verkar väldigt lika, men jag har ju bara mobilkamera så mina fastnar inte alls lika bra. Jag uppdaterar efter mitt test ikväll :)
  • Hoppas 2013
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-14 19:21:35 följande:
    Tack söta ni!
    Ja jag fattar ingenting, klart man är rädd men just nu får man njuta!
    Tittar på digitala hela tiden :)

BF 26/2 :)
    Åh, vad kul att du med plusade! Jag har också BF den 26/27 februari. Känns helt overkligt. Hjärta
  • bewe

Trixade lite med din bild Alexander2011, det syns ju väldigt tydligt så om det är spökstreck så vore det ju väldigt konstigt!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester