Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Åh vad less jag är på spök! När jag fått spök så har jag kontaktat tillverkan och begärt pengarna tillbaka.
Åh vad less jag är på spök! När jag fått spök så har jag kontaktat tillverkan och begärt pengarna tillbaka.
tror att jag också bara har spök..aldrig upplevt det tidigare men flera dagar så här utan höjning verkar inte realistiskt
Jag tycker fler borde kontakta företagen när de får spök så de får skapa kvalitet på testerna.
Kommer vänta till mensen kommer, kommer den så skickar jag nog ett mail iaf så de kan kolla sina tester för man blir ju lurad och får upp förhoppningarna och blir ju bara jättebesviken sen...
Tjejjer, jag ringde till testlagret igår och dom sa att dom hade MYCKET strul med sina tester nu med streck som kom upp fast man inte var gravid osv.. Jag tycker ni ska ringa och klaga, eller maila, så vi blir fler.. Jag fick iallafall test skickat till mig gratis som kompensation. Kommer dock inte våga testa före bim med tanke på alla spökisar..
Ameh vad tusan!! Jag fick ju test som kompensation för mina tester som gav falska streck i april. Men dessa hade dem testat EXTRA noga:/ fan så lack jag blir
Vad har ni andra som fått svaga streck för LOT nr på dessa?