• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh vad less jag är på spök! När jag fått spök så har jag kontaktat tillverkan och begärt pengarna tillbaka.

• Inelg
    skumbanan skrev 2012-06-16 10:37:53 följande:
    Åh vad less jag är på spök! När jag fått spök så har jag kontaktat tillverkan och begärt pengarna tillbaka.
    Rynkar på näsan
  • strumpan123

tror att jag också bara har spök..aldrig upplevt det tidigare men flera dagar så här utan höjning verkar inte realistiskt

• skumbanan

Jag tycker fler borde kontakta företagen när de får spök så de får skapa kvalitet på testerna.

• Tigerkakan

Kommer vänta till mensen kommer, kommer den så skickar jag nog ett mail iaf så de kan kolla sina tester för man blir ju lurad och får upp förhoppningarna och blir ju bara jättebesviken sen...

• Mini Léonie
    strumpan123 skrev 2012-06-16 11:10:08 följande:
    tror att jag också bara har spök..aldrig upplevt det tidigare men flera dagar så här utan höjning verkar inte realistiskt
    Jag har inte sett något på era test så förstår inte riktigt vad det är ni sett Glad
  • Helenmedh

Tjejjer, jag ringde till testlagret igår och dom sa att dom hade MYCKET strul med sina tester nu med streck som kom upp fast man inte var gravid osv.. Jag tycker ni ska ringa och klaga, eller maila, så vi blir fler.. Jag fick iallafall test skickat till mig gratis som kompensation. Kommer dock inte våga testa före bim med tanke på alla spökisar.. 

• Meja2011

Ameh vad tusan!! Jag fick ju test som kompensation för mina tester som gav falska streck i april. Men dessa hade dem testat EXTRA noga:/ fan så lack jag blir

• Helenmedh
    Meja2011 skrev 2012-06-16 14:20:30 följande:
    Ameh vad tusan!! Jag fick ju test som kompensation för mina tester som gav falska streck i april. Men dessa hade dem testat EXTRA noga:/ fan så lack jag blir
    Jo.. hon sa det till mig också (hon på tl alltså) men att dom fått startat en "egen" inkorg för alla klagomål :/ 
    Vet inte vad som är fel och LOTnummer har jag inte kvar eftersom jag kastat allt som hade med testen att göra.. Men såhär ska det ju inte få gå till, jag har beställt av dom sen vi började försöka, vilket är över ett år, och nu först, dom senaste 2-3 månader har jag börjat få spök på allihop.. Under mens, under äl, före mens och efter mens.. Litar inte ett dugg på TL längre... :/ 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester