• bocabo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:08:18 följande:
    Om du klickar visa endast på mig så kan du se det...
    Ja jag tror det.. Vill egentligen försöka hålla mig med att testa till på söndag. Men vem försöker jag lura liksom? Jag känner mig själv såpass väl att jag vet att jag inte klarar det...
    Du med?
    Ja, ditt var ju väldigt likt mitt, faktiskt.

Jag testar nog imorn om mina tester kommer. Annars får jag nog vänta tills på måndag.
    Vill på nåt sätt veta, men är också rädd för svaret.

Nej har man test hemma så klarar jag inte att hålla mig.
    glader
  • alexander2011

kan kanske ana en kontur, sorry meloi hahaha hade redan hunnit ta detta innan ;) MEN nu inga fler tester förens måndag annars får ni slå mig på fingrarna hahahaha
  • Misskitty

Tack för grattisen!

Eftersom flera i tråden fått svaga test så tog jag ett nytt kort på veckans tester för att  visa hur mina svaga sett ut. Som ni ser är de tre nedersta likvärdiga i styrka, först de två sista ser ut som de blivit något starkare vilket verkar stämma med att HCG fördubblas varannan dag. På det tredje nerifrån (13/6) lämnade jag blodprov en timme senare som visade ett hcg på 259.

• Tigerkakan
    bocabo skrev 2012-06-15 22:15:49 följande:
    Ja, ditt var ju väldigt likt mitt, faktiskt.

Jag testar nog imorn om mina tester kommer. Annars får jag nog vänta tills på måndag.
    Vill på nåt sätt veta, men är också rädd för svaret.

Nej har man test hemma så klarar jag inte att hålla mig.
    Okej.. Ja, det bästa är väl på ett sätt att vänta några dagar för att se om det blivit någon stegring. Men man vill ju veta NU, helst igår..
    Jag har flera tester kvar och jag räknar med att de kommer gå åt de närmsta dagarna...
  • alexander2011
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:26:56 följande:
    Okej.. Ja, det bästa är väl på ett sätt att vänta några dagar för att se om det blivit någon stegring. Men man vill ju veta NU, helst igår..
    Jag har flera tester kvar och jag räknar med att de kommer gå åt de närmsta dagarna...
    eller hur :)

så starka som bilden ovan fick jag inte ens när jag plusade på bim+12 med grabben. så starkt fick jag kanske på bim+14 
  • bocabo
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:26:56 följande:
    Det förstår jag! Jag med!

Lycka till! Updatera gärna hur det går.
    glader
  • Tigerkakan
    alexander2011 skrev 2012-06-15 22:31:46 följande:
    eller hur :)

så starka som bilden ovan fick jag inte ens när jag plusade på bim+12 med grabben. så starkt fick jag kanske på bim+14 

Ja för dig verkar det gå segt! Hoppas verkligen du ser stegring! Har förstått att ni försökt ett tag?
    bocabo skrev 2012-06-15 22:31:47 följande:
    Det förstår jag! Jag med!

Lycka till! Updatera gärna hur det går.

Det kommer jag göra! Gärna du med! Lycka till!
  • alexander2011
    Tigerkakan skrev 2012-06-15 22:39:20 följande:

Ja för dig verkar det gå segt! Hoppas verkligen du ser stegring! Har förstått att ni försökt ett tag?

Det kommer jag göra! Gärna du med! Lycka till!

ja vi är inne på 8:e försöket så det börjar bli lite drygt nu :( men men. jag hoppas att det är nått för annars vore det konstigt att det skulle visas så på testerna som dethar gjort nu :(
  • strumpan123

alexander2011 : Jag får exakt likadana test som dina, jag håller på att gå i bitar för att jag blir tokig
    Testar och testar men bara en aning om streck :S
    Jag är på bim+5 vart ligger du i cykeln? 

• Tigerkakan
    alexander2011 skrev 2012-06-15 22:45:42 följande:
    ja vi är inne på 8:e försöket så det börjar bli lite drygt nu :( men men. jag hoppas att det är nått för annars vore det konstigt att det skulle visas så på testerna som dethar gjort nu :(

Okej. Ja då är det ju ett tag.. Håller verkligen tummarna för att det är din tur nu! Testar du med samma märke hela tiden? Tycker ju att det borde vara nått där om du får utslag på alla även om de är väldigt svaga!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester