• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: ja de har inte ökat direkt men det är äl+5-7 så jag förväntar mig ingen jätteökning än. Det sägs ökas varannan till var tredje dag och imorgon är det tredje dan isf

• ulricaz
    sweasmamma skrev 2012-06-18 19:43:05 följande:
    Knastens test !! 

JAG SER !!!!!!!!!

Är de oredigerade så måste det ju vara plus!!! Såpass starkt är inte mitt...
  • Binegar
    Meja2011 skrev 2012-06-18 19:46:46 följande:
    Knasten: tycker det är samma styrka på dem:/ syns gör det men det borde ju öka osså.

Biniger:är du säker på äl+5?
    Säker o säker..näe. Men enligt min app ska jag vara det.
    Jag hade flytningar 14/6 och mensvärkliknande smärta 16/6.
    Oj. Trodde inte det var så nyligen. Så jag vet inte när jag hade ÄL, om det var vid flytningarna, eller vid smärtan..? Vad kan man tro?
  • Charin84
    Knasten83 skrev 2012-06-18 19:47:11 följande:
    Binegar: jag är bara på äl+7 så bim-7
    Du och jag är på samma äl dag. Mina test va blanka idag.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Meja2011

Knasten: hur ser den ut om du inte lyser med ljus bakom? Kan du ta en sån bild?
    Hoppas att det stiger imorgon då:)

• Binegar
    Charin84 skrev 2012-06-18 19:49:07 följande:
    Du och jag är på samma äl dag. Mina test va blanka idag.
    Spännande :) Jag tänker inte testa om inte mensen uteblir en vecka eller två. Efter 14 försök är jag ganska trött på det.
  • Binegar
    Binegar skrev 2012-06-18 19:50:34 följande:
    Spännande :) Jag tänker inte testa om inte mensen uteblir en vecka eller två. Efter 14 försök är jag ganska trött på det.
    ah, såg att du inte svarade till mig ;)
  • Meja2011

Biniger: hehe ok, att jag frågar är för att det testet du testet med fick jag så pass synligt på för ett ex antal månader sen, och jag var inte gravid, och är du "bara" på äl+5 så har jag tyvärr svårt att lita på det:/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester