• TheFamily

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nicesara: säkert ingen fara.
    Rekommenderar dig att äta ACO-gravid istället. Den innehåller allt du behöver. Dvs järn, vitaminer (inkl b12) folsyra och många andra! Har ätit den hela graviditeten!
    Är i v28 på torsdag!

• Hemajo13

Är så glad att jag tror jag spricker=) Kom ingen mens imorse så jag köpte ett cb test och det visade +!!=) så nu vågar jag äntligen tro på det=)

Har använt mig av testlagrets stickor i ungefär en vecka och det är först dom två senaste dagarna man har kunnat se sträck, innan dess har det varit helt tomt så ni som testar er tidigt men inte får något sträck, det behöver inte betyda att ni inte är gravida! lycka till allihop! 

• Knasten83

Inelg: jag e här! :) har tagit foto på de tre senaste morgontesten om nån vill se? Men jag får maila nån

• Ellenvillhabebis
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-18 17:38:19 följande:
    Hej tjejer
    Hur ser era flytningar ut nån dag innan bim?
    både ni som har plussat och inte

Det är jag med nyfiken på.. jag har bim tors,fre eller lördag inte helt säker.
    Mina flytningar är vita och vattniga, brukar inte se ut såhär... 
  • Binegar
    Tusse Misse skrev 2012-06-18 17:39:20 följande:
    Ja jag ser

• Binegar
    Tusse Misse skrev 2012-06-18 15:35:01 följande:
    Vad tror ni? Ser ni nåt på dessa? Jättetidigt, ska ha mens om en vecka.

• ulricaz

Kan ju säga att jag testade nu ikväll efter att mensen kommit idag. Det visar svagt positivt, tom lite starkare än förut... Lita inte på testlagret just nu!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester