• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-06-18 19:51:39 följande:
    Biniger: hehe ok, att jag frågar är för att det testet du testet med fick jag så pass synligt på för ett ex antal månader sen, och jag var inte gravid, och är du "bara" på äl+5 så har jag tyvärr svårt att lita på det:/
    fast...va..? jag har inte lagt ut bild på ett test jag tagit. Jg har redigerat andras bilder.
  • Meja2011

Aha;) det var därför jag misstog mig haha du hade citerat ngn och bilden låg utanför;) och så någons kommentar gjorde att jag trodde det var ditt test haha

• Charin84

Det syns ett svagt streck på mitt test som jag tog förut, fast bara när man lyser med en lampa bakom, men det kan man väl inte lita på?

Melvin 11-09-20 <3
  • sweasmamma
    Charin84 skrev 2012-06-18 19:54:41 följande:
    Det syns ett svagt streck på mitt test som jag tog förut, fast bara när man lyser med en lampa bakom, men det kan man väl inte lita på?
    jo då , men tidigt kanske . lägg ut bild=)
  • Charin84
    Binegar skrev 2012-06-18 19:50:34 följande:
    Spännande :) Jag tänker inte testa om inte mensen uteblir en vecka eller två. Efter 14 försök är jag ganska trött på det.
    Jo det kan jag förstå då, hoppas att det tar sig den här gången, håller tummarna
    Melvin 11-09-20 <3
  • Meja2011

Knasten: dina streck är starkare än va mina var, så jag tror ärligt på en graviditet:)

• Binegar

Hur vet jag (utan tester) ungefär när ÄL inträffar?
    Vid flytning eller vid mensvärk-smärta som oftast kommer 1 - 2 dygn senare?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester