• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: man blir ju hoppfull men dessa jäkla tl tester.. Hm... Hoppas de blir starkare!!!!

• Ellenvillhabebis
    skumbanan skrev 2012-06-18 19:36:33 följande:
    Amandasmamma; angående flytningar före bim. Lotion men även tjockare vita

jag har som lotion och jag är på bim -4,5 är dom annorlunda om man är gravid eller ej?
  • sweasmamma
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-18 20:00:11 följande:
    jag har som lotion och jag är på bim -4,5 är dom annorlunda om man är gravid eller ej?
    JAG hade iaf genomskinliga vid ej gravid och vita lotion i början av grav ! nu ingenting i v 19 eller vattniga 
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-06-18 20:01:06 följande:
    JAG hade iaf genomskinliga vid ej gravid och vita lotion i början av grav ! nu ingenting i v 19 eller vattniga 
    jag hade lika :)
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • Ellenvillhabebis
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-18 20:00:11 följande:

BRa då hoppas jag på graviditet då jag faktiskt har misstänkt det redan innan dom lotionflytningarna
  • Knasten83

Jag har alltid lotion flytningar när jag närmar mig bim. Nu har jag haft det sen äl, idag kom sega flytningar som älflytningar fast vitare?

• Trolltoka
    Knasten83 skrev 2012-06-18 20:12:00 följande:
    Jag har alltid lotion flytningar när jag närmar mig bim. Nu har jag haft det sen äl, idag kom sega flytningar som älflytningar fast vitare?

Jag har haft äl-liknande flytningar sen en vecka efter äl. Är gravid i v12 nu och har det fortfarande
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • Charin84

Ska snart lägga ut en bild, men är svårt o få en bra bild när man ska ha en lampa i bakom, men det syns ett svagt streck när man lyser i bak på testet, det kanske bara är ett spök.

Melvin 11-09-20 <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester