• Tigerliljaaa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas jag kan hoppa in här :)

BIM-7 idag

Kan ana en svag skugga när jag tittar på det här hemma. Men är TL och ja borde man ens använda de längre?
    nån som vill trixa berätta hur man gör?
  • Meja2011

Trixy: kontakta dem IGEN. Aprils leverans fick jag maila om 2 gånger innan dem kompenserade,så maila du en gång till så låter det nog annorlunda:)

• Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-19 09:35:59 följande:
    jo men blir ändå skillnad på testen tycker jag.  

det ser ju ut att kunna vara ngt.
    När gjorde du ett riktigt test? Du skulle inte vilja trixa med mitt kort?
    Melvin 11-09-20 <3
  • alexander2011
    juliia24 skrev 2012-06-19 09:07:10 följande:
    vad svarade dom alexander? jag ska ringa dom nu

dom har inte svarat än. jag mailade. men när de har kontaktat mig så berättar jag. OM du ringer. berätta vad de sa :)
  • Saga09

Tittade på mina tester nu och det är 120420 på dem :( då är det säkert bara skräp och mina svaga något otydliga streck kommer inte bli mer än så

Älskade Saga 090908
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-19 09:33:34 följande:
    jag köpte billiga tester från storbritanien på E-bay och de var väääldigt mycket billigare än TL och jag fick aldrig en skugga ens en gång- vilket var fullt naturligt eftersom jag inte var gravid då

Jag har sett i andra trådar att TLs VD har skyllt på att munstycket till apparaten som prepparerar testen har blivit förorenad och därför blir teststrecken färgade vid blötning.

Det verkar vara flera sanningar som florerar kring testlagret vilket är tragiskt för de har ju varit ett pålitligt företag i ganska många år...

ok :(

Ja jag kan inte minnas at för nått år sen att jag ens fick nån skugga. fick inte spök alls som idag 
  • mammelie1891

En liten fråga bara: vart hittar ni det där numret? Har aldrig sett några siffror på mina tester..? Obestämd

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • BeMa
    mammelie1891 skrev 2012-06-19 09:58:22 följande:
    En liten fråga bara: vart hittar ni det där numret? Har aldrig sett några siffror på mina tester..? Obestämd
    På baksidan av förpackningen :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester