• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog ett til test nyss med LOT 120517 och det visade absolut ingenting,så jag hoppas att det från morgonurinen var riktigt.syntes mer tydligt irl och kom efter 4 min.

Vi får se imorrn.Hade vart en fin 30 årspresent

• Charin84
    Trixxy skrev 2012-06-19 10:28:20 följande:
    Tog ett til test nyss med LOT 120517 och det visade absolut ingenting,så jag hoppas att det från morgonurinen var riktigt.syntes mer tydligt irl och kom efter 4 min.
    Vi får se imorrn.Hade vart en fin 30 årspresent
    Jag har oxå LOT 120517, hoppas att dom är bra
    Melvin 11-09-20 <3
  • BeMa

Vet inte om jag kan se någon stegring. Vad tror ni?

Försökte göra en genomylysning men gick inte så bra :P
  • mammelie1891
    Diorali skrev 2012-06-19 10:40:56 följande:
    Nån som har fått spök på testlagret 120307?
    Samma nummer som jag hade, jag fick inget spök på dom, dom var helt negativa. (köpte en omgång till sen, vet ej nummer, men dom visade streck, men då var jag ju gravid)
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • BeMa
    mammelie1891 skrev 2012-06-19 10:23:41 följande:
    Det är ok. Vi är helt inställda på att det inte är nåt. Jag känner mig inte så gravid, så väntan är inte så jobbig. Det var värre förra gången då jag mådde superilla och va galet trött. Men mitt hcg ser perfekt ut, så hormoner har jag i kroppen, mår tydligen bara väldigt bra denna gång (det är jag mest chockad över, brukar må som en kasse blandat). Så tydligen ÄR verkligen alla graviditeter olika...
    Ja dom är ju de! Men vet dom varför det (kanske) hänt dig 2 gånger?
  • MissJibs

Jag har använt mig av två LOT 120517. Ett igårkväll som direkt visade ngt svagt o blankt imorse :/ nu i efterhand ser man ett brett rosa streck på testet från igår o d imorse ser man en antydan till ngt. Båda visar breda rosa streck vid genomlysning... Vet inte vad jag ska tro? Vill tillägga att jag e på "mensdag" 11 idag...

• Diorali
    mammelie1891 skrev 2012-06-19 10:43:05 följande:
    Samma nummer som jag hade, jag fick inget spök på dom, dom var helt negativa. (köpte en omgång till sen, vet ej nummer, men dom visade streck, men då var jag ju gravid)
    ok, har fått svaga streck på dom nu hoppas det är något..
    Äl 9 Juni Bim 22 Juni
  • Kevin Molly

Har fått svar från tl att enligt deras labb är det inte fel på testen med LOT 120517. Då måste min tvåårige son vara gravid då )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester