• Underbar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-18 21:08:20 följande:

Och nu 15 min efter utgående tid :S tror inte jag ser nått mot ljuset. spök eller?
    Jag har inte sett ett enda plus på något av dina tester du lagt upp i tråden, tyvärr. 

• mammelie1891

Alex: gaaahhh!!! Det är så frustrerande med dina tester!!! Jag hoppas verkligen att det är plus! Ibland ser jag och ibland ser jag inte... Du är en av anledningarna till att jag ens följer tråden längre...hoppas så på att det är din tur nu!

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Meja2011

Alex: ja tyvärr:/ denna gång svarar den snabbt och sa med en gång att det är fel på testerna, vi skickar ny med annat LOT nr

• mammelie1891

Och angående flytningar har jag aldrig haft lotion som gravid, snarare vitt vatten. Men det e jag det...

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • alexander2011
    Underbar skrev 2012-06-18 21:13:17 följande:
    Jag har inte sett ett enda plus på något av dina tester du lagt upp i tråden, tyvärr. 

Nä kanske inte ett tydligt plus men jag har fått antydningar /skuggor där sträcket ska vara. vissligen syns det bättre irl. har inte sagt att jag har plusat men nått syns det. iaf jag o sambon ser
    mammelie1891 skrev 2012-06-18 21:15:07 följande:
    Alex: gaaahhh!!! Det är så frustrerande med dina tester!!! Jag hoppas verkligen att det är plus! Ibland ser jag och ibland ser jag inte... Du är en av anledningarna till att jag ens följer tråden längre...hoppas så på att det är din tur nu!
    visst är det :(
    Meja2011 skrev 2012-06-18 21:15:52 följande:
    Alex: ja tyvärr:/ denna gång svarar den snabbt och sa med en gång att det är fel på testerna, vi skickar ny med annat LOT nr
    Jag har precis mailat domoch jag vill inte ha några mer tester av dom utan jag ska ha tillbaka mina pengar. kan inte lita på testerna mer :( bättre o testa bastpatest ist. 80 st stickor ska de få ersätta!!!

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-18 21:18:34 följande:
    Håller tummarna Alex!!

Tack :)
  • HelenFr

Alex och Julia: jag tycker verkligen att det syns något på era tester... Det borde inte vara spök men det verkar ju ha förekommit en hel del...

• Meja JP

Hur är det med testerna med LOT 120420 är det fel på dem med?

• Madelonen1

Åh glädjetårarna rinner! Min kära sambo blev morbror tidigare idag till en liten Liam :) så glad! Vill att tiden ska gå snabbare till januari hihi :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester