• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

doppade ett i vatten. ser ni något på detta

• alexander2011
    juliia24 skrev 2012-06-19 08:46:19 följande:
    men ska det bli rosa streck då. helt sjukt ju

det är det jag undrar oxå :S

jag skcikade ett brev till dom, jag vill ha pengarna tillbaka från mina 2 sista beställningar. tänker endast använda bastpatest.se nu. är trött på alla falska förhoppningar som deras tester har gett mig
  • juliia24
    EQ85 skrev 2012-06-19 08:49:02 följande:
    tycker det ser lovande ut
    tack ska ett senare idag
  • EQ85

Julia.
    först med kiss, andra med vatten, 

• AG11

Jag ser på de testet som är doppat i vatten. Shitt va dåliga TL är !!

• skrotis78

Måste bara fråga varför ni håller på och trixar med bilderna, ändrar ljus mm? Om testen är positiva borde det väl synas med blotta ögat.

• EQ85
    skrotis78 skrev 2012-06-19 09:01:06 följande:
    Måste bara fråga varför ni håller på och trixar med bilderna, ändrar ljus mm? Om testen är positiva borde det väl synas med blotta ögat.
    ja om man är nära BIM syns det med blotta ögat. 
    vi är ju här för att tolka test.. majoriteten av tjejerna här inne börjar testa äl+7.  
  • juliia24
    EQ85 skrev 2012-06-19 08:53:44 följande:
    Julia.
    först med kiss, andra med vatten, 

ja ser på båda så då är det nog inget
  • alexander2011
    skrotis78 skrev 2012-06-19 09:01:06 följande:

hur länge har du varit med i tråden och hur ofta har ni försökt bli gravida?

OM du har varit med ett tag så borde du ha bättre förståelse. En del av oss har kämpat länge och trixningen kan förtydliga bara det som en annans er på testet. det gör det inte aoutomatiskt positivt bara för att det syns tydligare men det är lättare o visa för alla andra.
    härinne ger vi varnadra hopp,stöttning och omtanke. En del av oss har faktiskt försökt länge och det lilla hopp som vi får av trixningen, vad gör det?
    det får en att orka fortsätta när det känns som tungast. det är oxå spännande att följa alla här inne   
  • juliia24
    alexander2011 skrev 2012-06-19 09:04:43 följande:
    hur länge har du varit med i tråden och hur ofta har ni försökt bli gravida?

OM du har varit med ett tag så borde du ha bättre förståelse. En del av oss har kämpat länge och trixningen kan förtydliga bara det som en annans er på testet. det gör det inte aoutomatiskt positivt bara för att det syns tydligare men det är lättare o visa för alla andra.
    härinne ger vi varnadra hopp,stöttning och omtanke. En del av oss har faktiskt försökt länge och det lilla hopp som vi får av trixningen, vad gör det?
    det får en att orka fortsätta när det känns som tungast. det är oxå spännande att följa alla här inne   
    vad svarade dom alexander? jag ska ringa dom nu
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester