• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag trixade med mina när jag plussa.
    och det syns ju skillnad... syns det inget på trixade eller MER.. så är det oftast inget

ORGINAL

TRIXAT

• Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-19 08:23:25 följande:
    på äl+8 fick jag sånt här. 
    man vet inte förrän det stegrar ifall det är ngt så håller tummarna

Ja jag hoppas att det är rätt nu så det inte är ett spök streck, men man blir ju lite orolig när en del får positivt av att bara ta testet i vattenRynkar på näsan
    Melvin 11-09-20 <3
  • juliia24
    EQ85 skrev 2012-06-19 09:07:18 följande:
    jag trixade med mina när jag plussa.
    och det syns ju skillnad... syns det inget på trixade eller MER.. så är det oftast inget

ORGINAL

TRIXAT

va tror du om mitt test då?
  • LillaFrun79

Hej tjejer! Jag har hängt här några månader men aldrig skrivit något men tänkte jag nu skulle lämna ett litet avtryck och kolla om man kan hänga med er här

• Trixxy

Hej på er

Jag vet att jag skrev att jag inte skulle skriva något i tråden förräns jag är gravid.

jag kan dock inte hålla mig härifrån utan måste kommentera.

Idag är jag på äl+7,bim-7,och fick en supersvag skugga.

Men när jag såg testet som var doppat i vatten och faktiskt visade ett streck,så tappade jag hoppet.7:e månaden är vi inne på och det känns som att Testlagrets test har blivit skit!!!

Ett test doppat i vatten skall INTE visa något.

Känns som att Testlagret snabbproducerar test eller vart fan de nu får testen ifrån.

Oftast är det import från England eller Kina.De säljs vanligtvis superbilligt på ebay.

Sen importerar svenska företag testen och sätter sin logga på och säljer testen dyrare.

Testlagrets test är egentligen dyra om man jämför med ebays priser.

Nåväl,undrar om någon vill lägga ut mitt skittest från imorse?

Sitter nämligen med iphonen.

• slemtorsk i din bralla

jag köpte billiga tester från storbritanien på E-bay och de var väääldigt mycket billigare än TL och jag fick aldrig en skugga ens en gång- vilket var fullt naturligt eftersom jag inte var gravid då

Jag har sett i andra trådar att TLs VD har skyllt på att munstycket till apparaten som prepparerar testen har blivit förorenad och därför blir teststrecken färgade vid blötning.

Det verkar vara flera sanningar som florerar kring testlagret vilket är tragiskt för de har ju varit ett pålitligt företag i ganska många år...

• EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-19 09:10:17 följande:
    Ja jag hoppas att det är rätt nu så det inte är ett spök streck, men man blir ju lite orolig när en del får positivt av att bara ta testet i vattenRynkar på näsan
    jo men blir ändå skillnad på testen tycker jag.  
    juliia24 skrev 2012-06-19 09:18:06 följande:
    va tror du om mitt test då?
    det ser ju ut att kunna vara ngt.
  • Trixxy
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-19 09:33:34 följande:
    jag köpte billiga tester från storbritanien på E-bay och de var väääldigt mycket billigare än TL och jag fick aldrig en skugga ens en gång- vilket var fullt naturligt eftersom jag inte var gravid då

Jag har sett i andra trådar att TLs VD har skyllt på att munstycket till apparaten som prepparerar testen har blivit förorenad och därför blir teststrecken färgade vid blötning.

Det verkar vara flera sanningar som florerar kring testlagret vilket är tragiskt för de har ju varit ett pålitligt företag i ganska många år...

Jag är nog den enda som inte blivit kompenserad från Testlagret. Förra månaden fick jag till svar att det är inget fel på deras tester från april utan att det säkert är ett tidigt missfall jag fått.men om jag skickade in en oanvänd sticka så skulle de testa den och att jag då om den visade fel skulle få några stickor.Här läser man om andra som fått 80 st stickor som kompensation utan att behövt skicka in något till dem först.

De erkänner inga fel utan vill bara ha pengar från oss stackars kvinnor som så gärna vill bli gravida.Billigatester litar jag inte på heller.Vet inte vilket företag man skall lita på snart.

Idag får jag en ny omgång från testlagret och jag hoppas fan inte det står 120517 på baksidan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester