Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Håller tummarna för dej bema!
Håller tummarna för dej bema!
Kunde inte hålla mej å tog ett test imorse.... De va tok neg! Hur fan kan 5 tester visa svagt pos i tre dagar (de e går eftermiddags e ett tydligt rosa sträck även nu) å sedan visar de neg ida??! Man blir ju knäpp på detta!
Loppan: tråkigt... Man blir inte klok på testerna!!
Köp billiga testers.. Funkar ofta :)
Ni som använder äl test, kan man lita på dom och är dom bra? Känns inte som man alls har koll på när man har äl.
Vad använder du för äl-test? Om du har såna du ska tolka själv kan du kontrollera med cb digital äl-test. Äl-test visar lh-stegring men det är aldrig säkert att ägget släpper. :)
Ett tips kan ju vara att be era pojkvänner testa och får ni spöktest då så kontakta leverantören!!!
Vill peppa på er lite!
Jag plussade i måndags Bim + 3, trots sex en gång två dagar innan äl!
Det va toknegativt från Bim -6 fram till ett svaaaaaagt plus dök upp. Knappt så det var synbart.
Det jag vill säga är ge inte upp. Har varit gravid 4 gånger förut när jag va yngre och plussade då allt från Bim-7, Bim -5, Bim + 8 och Bim -3.
Det är alltså inte samma varje gång!
Och denna gång har jag inte heller några symptom alls! Jag som annars är skenis varje månad.
Enda som fick mig att känna att det va nåt på g va att mensen ej dök upp.
Kan tillägga att jag provade Progester All krämen för andra gången och det känns enorm skillnad! Är säker på art det hjälpte till på traven!
Vill peppa på er lite!
Jag plussade i måndags Bim + 3, trots sex en gång två dagar innan äl!
Det va toknegativt från Bim -6 fram till ett svaaaaaagt plus dök upp. Knappt så det var synbart.
Det jag vill säga är ge inte upp. Har varit gravid 4 gånger förut när jag va yngre och plussade då allt från Bim-7, Bim -5, Bim + 8 och Bim -3.
Det är alltså inte samma varje gång!
Och denna gång har jag inte heller några symptom alls! Jag som annars är skenis varje månad.
Enda som fick mig att känna att det va nåt på g va att mensen ej dök upp.
Kan tillägga att jag provade Progester All krämen för andra gången och det känns enorm skillnad! Är säker på art det hjälpte till på traven!
Har aldrig använt äl test, men cb digital verkar ju vara säkrast iaf.