• minaz

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

" Mammelie"  Neeej vad hemskt att det inte gick vägen, känner med dig och din smärta.
    *Kram*

• rundaringar

I morse så tog jag sista testet med testlagret. Svagt men tydligt plus! Inte mycket starkare än dom andra, men det syns stegring. Ska iväg och jobba snart så skulle ta ett test men tog då med billiga testers test. Negativt! Hur sjukt förvirrad kan man bli?! Nog allt för att jag bara hållt mig i 3 timmar knappt, men det borde ju ge utslag ändå? Kan spökstreck ge stegring och ändå plus som syns "relativt" tydligt? För strecket är rosa, och jag behöver varken lampa eller vinkla det för att se.

Suck! Gravid eller inte?

• Charin84

Igår kväll kom mensen, tre dagar för tidigt oxå. :( Jaja nu får man bara köra på i juli ist.

Melvin 11-09-20 <3
  • alexander2011

igår kom mensen oxå här. 16 dagar sent :(

Har alla haft en fin midsommar. har inte hunnit sitta inne alls över huvud taget det sista.
    igår var det full rulle hemma. Jag jobbade till 14.45 och han inte mer än att komma hem o byta om förens sambons syster med familj kom till hans mamma o pappa.

Hos dom åt det klassiska midsommarmaten och en tradition spela KUBB. och tro på fan. ska det inte alltid smådugga hahahaha.
    Fick även se alexanders kusin. såååå söt, 4 månaders kärlek :)   

det blev en lugn kväll igår.jättemysig verkligen.

Nä nu ska jag jobba    

• alexander2011
    rundaringar skrev 2012-06-23 04:29:24 följande:
    I morse så tog jag sista testet med testlagret. Svagt men tydligt plus! Inte mycket starkare än dom andra, men det syns stegring. Ska iväg och jobba snart så skulle ta ett test men tog då med billiga testers test. Negativt! Hur sjukt förvirrad kan man bli?! Nog allt för att jag bara hållt mig i 3 timmar knappt, men det borde ju ge utslag ändå? Kan spökstreck ge stegring och ändå plus som syns "relativt" tydligt? För strecket är rosa, och jag behöver varken lampa eller vinkla det för att se.

Suck! Gravid eller inte?
    bild!!!
  • BeMa

Men knasten va säger du????? Ingenting?? Såg ju verkligen ut som ett riktigt plus igår!!

Är de samma känslighet på dom testerna? Har du testat något idag? Fortsätter iaf att hålla mina tummar!

Grattis till alla nya plus :)

Mammelie - jag beklagar verkligen. Styrkekramar!!

Själv åker jag mellan husvagn & jobbet hela helgen. Så har inga tester med mig men tur är väl de! Hoppas på att mensen inte vill dyka upp under helgen å så få ett stort fint plus imorgon. Önsketänkande iaf!

• Knasten83

Bema: jag har testat med billiga tester sen i förgår- händer inget där.
    Testade cb i förgår och igår, ingen stegring. Har bim på mån så kommer inte mensen köper jag digitalt ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester