• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alvii skrev 2012-06-30 00:37:05 följande:

Gjord på em. BIM -3 , ser jag i syne? Sambon ser också så jag vill bara låna era ögon lite med :)
    Vet att folk haft problem med tester från testlagret så jag är på min vakt också.
    Ser :) Men som sagt, vill inte vara allt för negativ men ha is i magen så du inte blir besviken OM det inte blir starkare.. :)

Har själv fått massa streck på TL och varit överlycklig tills den dagen man inser att det är spök..
    Men du kan ju mycket väl vara gravid  också;)  
  • Knasten83

Frida: håller med dig! Inget neg tack!! :)

Alvi: jag ser!!

Znövit: åh va jag håller tummarna för dig!!!!

• Mamma Louise

Är det någon som har fått spök på TL nya lot? 120603 ?? Fick nyss ett ganska tydligt sträck,, tydligare än dom flesta spök som ni visat av TL. Men eftersom att jag är utdömd att bli gravid utan hjälp så har jag svårt att tro på det. Har bild men kan inte få in den på ipaden.. Någon som vet hur jag kan få in bilden?

• bejbimaker

japp, får streck på dom också...har förvisso inte fått min mens men har fått negativt med alla andra test

• Mamma Louise
    lillabambi skrev 2012-06-30 09:01:24 följande:
    Mamma Louise maila mig om du vill då lägger jag in den [email protected]

Jag mailar :)
  • Loppan8604
    Alvii skrev 2012-06-30 00:37:05 följande:
    Gjord på em. BIM -3 , ser jag i syne? Sambon ser också så jag vill bara låna era ögon lite med :)

Vet att folk haft problem med tester från testlagret så jag är på min vakt också.

Jepp. Ser ett rosa streck. Tycker till å

Med att de e för fyfligt för att vara spök! Håller tummarna!
  • Binegar

BIM+3....ingen mens och ingen mensvärk. Inga spottings än så länge idag.
    jag blir så trött. I morgon är det dag 31. Så lång har min cykel aldrig varit förut. Fan, den här månaden har jag ju verkligen tagit det lugnt o inte tänkt nämnvärt mkt på allting. Men ändå så är det NU det krånglar. Det krånglar aldrig...AAAH!

• Hoppas 2012

Lägg upp tester på 120603 så kan vi se. Alltså alla leveranser är ju omöjligt fel, det är min åsikt. När man trixar och ser länge så blir det ju nästan att man ser streck.
    Så ni som fått rosa streck lägg upp vettja.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester