• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar: äsch!! Jättetråkigt :( men plötsligt händer det! Hade du inte slutat röka? :O

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-29 17:46:06 följande:
    Binegar: äsch!! Jättetråkigt :( men plötsligt händer det! Hade du inte slutat röka? :O
    ehm..ahh..hmm..jooo..i lite mer än 9 veckor men hela den är bebis-grejen bryter ner mig sakta o förra veckan tänkte jag nästan hoppa utför ett stup av frustration...men så tänkte jag att nej, det blir bara jobbigt. så jag traskade till macken istället...:/ o det låter konstigt. men jag mår bättre nu!
  • Meja JP

skumbanan,jag vet inte riktigt men hade äl ont 22&23/6.jag har rätt skum cykel,väldigt kort mellan mensens sista dag och Äl.

• skumbanan

Binegar: Försök undvik rökningen.. Det kan ofta ha påverkan på infertiliteten... Hade du sökt för utredning? Tror säkert ni får påbörja trots ma.

• Lizz89

Fick inte gravid på cb digital idag.. Ska ha mensen senast måndag. Kanske är de förtidgt att visa? Eller så är ja inte gravid

• skumbanan

Binegar: var glad att du är ung!! Du har tid på dej!! :) Vi har en del patienter som kommer in på operation för att göra en diagnostisk laparaskopi och de är ofta över 37... Gynekologerna är så förtvivlade över att dessa kvinnor ofta har försökt i flera år utan att söka och nu börjar de få tiden mot sig också. Tror inte man får göra ivf över 35 heller? Eller är det 40?

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-29 17:54:04 följande:
    Binegar: Försök undvik rökningen.. Det kan ofta ha påverkan på infertiliteten... Hade du sökt för utredning? Tror säkert ni får påbörja trots ma.
    jo jag vet..det var därför jag slutade, för att det minska fertiliteten. tror du vi skulle kunna få hjälp ändå trots ma? är det mvc jag ringer eller gyn? gyn får jag aldrig tag på..
  • skumbanan

Binegar: kvinnokliniken/gyn skulle jag ringt till. Är det en bra läkare så tror jag säkert ni får hjälp. Det är absolut värt att pröva istället för att gå och må dåligt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester