• LaReina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-06-29 15:49:14 följande:
    nej inte än har jag inte pinkat.
    ja nu är det nog 2 timmar sedan jag var på toa tror jag. så 2 timmar till minst borde jag vänta eller?

Snart så =) Väntar med spänning!
  • Meja JP

skumbanan,ja men eller hur.men för dig kanske de t blir ett litet plus om någon dag

• Binegar

Då var det testat och jag har en sak jag ska göra nu. Nu ska jag gå ut på balkongen, knäcka en öl & tända en cigg eller två. Trevlig fredagskväll på er.

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-29 17:09:06 följande:
    Någon som haft illamående/ont i korsryggen vid graviditet?
    illamående så det inte varit nådigt.
  • Meja JP

binegar,rötet.men ååh njuuut av din Öl

glömde skriva att det översta är från nu på em,det andra imorse.de andra igår kväll & morse.och kvällen innan på mina bilder.

• Binegar
    Meja JP skrev 2012-06-29 17:37:54 följande:

glömde skriva att det översta är från nu på em,det andra imorse.de andra igår kväll & morse.och kvällen innan på mina bilder.
    ja jävla rötet med tanke på att det är försök 14 :/
    men maken jobbar natt inatt så ikväll ska jag dricka fint, mysa med hunden & fixa naglarna. ska verkligen pyssla om mig själv. känner att jag behöver unna mig något just nu..kanske till o med springer ner o köper lite godis. Anna Skipper, kan ta sig där bak ;)
  • Binegar
    Meja JP skrev 2012-06-29 17:37:54 följande:

• minaz

Innan jag ska få min mens så känner jag ALLTID illamående, metallsmak i munnen och trötthet... Lita inte alltid på symtom, se över om mensen är sen ...och därefter ta ett test.

Hoppas på många pluss nu.

Kram.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester