• Friida11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vet inte om ni kan se det men det gör jag :) Från mitt CB test, plockade isäger det för jag tyckte det syntes mer då och redigerat lite ;) Nu ska jag vänta till bim innan jag tar mitt digitala.

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Knasten83

Frida: jag hoppas SÅ att det betyder plus för dig!! Jag har fått så många ggr utan att va gravid.

• Friida11
    Knasten83 skrev 2012-06-29 20:59:46 följande:
    Frida: jag hoppas SÅ att det betyder plus för dig!! Jag har fått så många ggr utan att va gravid.

Hoppas jag med :) Men annars får man helt enkelt ta nya tag.
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Meja2011

Knasten: ohh ja:) det hoppas vi med på;) känns att kroppen gör sig redo för det nu:) hur går det för dig? Började du ned pergo i onsdags?

• Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-06-29 20:51:21 följande:
    Loppan: kör du provera eller primolut kanske;)

Jag har 2 dagar kvar på provera:)

Äter primolut:)
  • lilaemma
    Friida11 skrev 2012-06-29 20:56:09 följande:
    Vet inte om ni kan se det men det gör jag :) Från mitt CB test, plockade isäger det för jag tyckte det syntes mer då och redigerat lite ;) Nu ska jag vänta till bim innan jag tar mitt digitala.

Måste tyvärr säga att något som man ser vid så stark redigering inte är mycket att hänga i julgranen. På alla test kan man få fram ytan där färgen ska fästa om det är en graviditet.
  • Celest
    lilaemma skrev 2012-06-29 21:10:54 följande:
    Måste tyvärr säga att något som man ser vid så stark redigering inte är mycket att hänga i julgranen. På alla test kan man få fram ytan där färgen ska fästa om det är en graviditet.

Jag håller med. Ett plus syns utan den där överdriften!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester