• Sofiaarmann

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej proffsen! Någon som vill trixa med mina test! Detta är från ÄL + 9, ej morgon urin, i verkligheten syns en klar aning till plus när man jämför med äl testet. Svårt att få på bild dock. 

Äl testet är der rosa, också taget idag. Sorry för dålig bild!
  • znövit

jaha då har man börjat blöda lite smått få se om grynet stannar kvar eller om det blir mf :( känns just nu hopplöst. har värk i ryggen å äggstockarna ...suck.. men det är ju bara avvakta å se var tvungen att skriva av mig sitter på jobbet själv..

• skumbanan

Znövit: :( vilken vecka ÄR du i? Jag hoppas verkligen det går bra. Mycket blödning? Kram.

• Ojsan

Så det kan gå..

http://op.se/lanet/ragunda/1.4853870-gosta-lamnade-urinprov-fick-beskedet-att-han-var-gravid

• Friida11

Okej man kan säga det på ett shysst sätt i så fall.. Inte visste jag att man kunde få fram det vid redigering då jag inte brukar redigera... Så behöver man inte vara så arrogant mot folk!

• Alvii

Gjord på em. BIM -3 , ser jag i syne? Sambon ser också så jag vill bara låna era ögon lite med :)
    Vet att folk haft problem med tester från testlagret så jag är på min vakt också.
  • Friida11

Tycker att dålig attityd kan slopas här i tråden!! Ser man inget streck på någons test kan man säga de på ett snällt sett eftersom
    Säkert många här inne kämpar för en graviditet.. Visst man lägger upp bilder för att få ett svar om det finns något där eller inte men det betyder inte att man vill höra
    massa neg. Jag ser eller jag ser inte räcker eller?

• Alvii
    Friida11 skrev 2012-06-30 00:41:44 följande:
    Alvii- jag ser ett rosa streck :))
    hoppas hoppas :D ska testa när jag vaknar också och se om det blir starkare
  • znövit
    skumbanan skrev 2012-06-29 23:38:45 följande:
    Znövit: :( vilken vecka ÄR du i? Jag hoppas verkligen det går bra. Mycket blödning? Kram.
    v4+3 nu
    nä kommer lite blod i mina flytningar å efter jag har varit på toa å torkar mig men är orolig eftersom jag har moloande värk i äggstockarna men det har jag haft i 5 dagar.Man får sån panik när man ser blod :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester