• Cecilia22

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-07-02 19:34:30 följande:
    Tack Cecilia :) vilken vecka är du i nu?
    Fick ett svagt streck i morse men nu på kvällen blankt. Får testa imorgon igen.
    Jag gick in i v 10+0 idag, alltså v.11. =) 
    Jag håller tummarna för dig så hårt jag bara kan!
    Du får rapportera hur det går sen =)
    Men billiga testers test litar jag faktiskt på.  
  • skunk
    mammelie1891 skrev 2012-07-02 18:43:07 följande:
    En liten fråga..: kan det vara möjligt att ha äl en vecka efter skrapning? Jag skrapades i söndags och idag fick jag ont på vänster sida och äldre-flytningar.. mycket skumt (och nej, jag är inte en av dom som gjort abort, jag fick skrapa ut mitt missfall) Nån som vet?
    jag har precis fått missfall jag oxå, har beställt hem äl tester så jag kan kolla. Har hört att kroppen kan spöka mycket efter ett Mf. Har du inga tester du kan kolla med?
  • strumpan123
    skumbanan skrev 2012-07-02 19:34:30 följande:
    Tack Cecilia :) vilken vecka är du i nu?
    Fick ett svagt streck i morse men nu på kvällen blankt. Får testa imorgon igen.
    så skumt så fick jag också fast i lördags, man blir ju knäpp. Vilka test kör du på?
  • bejbimaker

någon som fått spökstreck/svagt svagt positivt med nya lotnumret från TL?

• skumbanan

Cecilia: härligt! :) när är bf?
    Fick ett tydligt streck på billigas förut utan att det var något. Men annars har de aldrig gett falskt positivt :)

• Capiche

ÄL TEST

Borde haft äl i går va? 

Detta är 2:a ÄL sedan p piller stoppet. 
    Jag har inte haft något ÄL slem alls, endast vita lite tjockare mjölk flytningar.

Kan man bli gravid iaf eller måste man alltid ha ÄL slem?

Jag blir lite osäker om jag ens släpper något ägg än, eller om det tar tid efter p piller stoppet innan allt kommer igång igen.

Hur länge tog det för er efter p piller stopp för att få igång ÄL tror ni?  
  • skunk
    Capiche skrev 2012-07-02 19:55:37 följande:
    ÄL TEST

Borde haft äl i går va? 

Jag har inte haft något ÄL slem alls, endast vita lite tjockare mjölk flytningar.

Jag blir lite osäker om jag ens släpper något ägg än, eller om det tar tid efter p piller stoppet innan allt kommer igång igen.

Äl kommer väl inom 24-48 h efter pos äl test tror jag ? =)
    Fast testen visar så är de ju svårt att veta om man verkligen släppt ägg eller inte. Jag har själv inte någonsin märkt av äl flytningar och har två barn + ett MF
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-02 19:55:37 följande:
    ÄL TEST

Borde haft äl i går va? 

Du kan ju alltid börja med att tempa  din morgontemp varje dag samma tid på fertilty friend för att se om du har ÄL.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Har inte heller några ÄL-flytningar men lyckades ändå få barn.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester