• desperatehousewife

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

någon som ser något????
  • Loppan8604
    desperatehousewife skrev 2012-07-02 21:53:24 följande:
    någon som ser något????

Du har ingen bättre bild?? Blixten e precis på fel ställe :(
  • Loppan8604
    desperatehousewife skrev 2012-07-02 22:02:48 följande:
    lite bättre kanske?

Ser en skugga men inte om den e grå eller rosa:(
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-07-02 21:23:43 följande:
    Capiche: Det allra bästa är att börja tempa när mensen börjar, ser att du började på CD 11. 3-4 dagar efter ÄL brukade jag få coverline på min chart så du borde ha fått coverline nu om ÄL hade skett men det kan ju också bero på att du kanske har för få ifyllda tempar för att FF ska rita ut när ÄL ägde rum. FF är ett perfekt sätt att lära sig sin egen kropp, jag lärde mig jättemycket bla att ÄL inte ägde rum den dagen jag trodde att den gjorde det.
    Ska försöka komma ihåg ställa klockan och ta tempen varje dag nu. :D 
    Tina S skrev 2012-07-02 21:25:23 följande:
    Capiche: din nuvarande kurva ser ut exakt som min hade oxå BIM 17/6 och min ren började höjas i söndags .. Vi har myst tors, fredag och lördag maken fick vila upp sig igår .. Haha
    Nu ska vi mysa mån, tis och onsdag . Enligt appen har jag ÄL på onsdag men jag lita inte så mycket på den där för har vi kört från dag 12 till dag 19.
    Lycka till.
    Ok, va roligt! Då håller vi tummarna för två fina plus sen =) 
    Jag och gubben har myst varannan dag förra veckan så hoppas på det ska räcka. 

• lilaemma
    desperatehousewife skrev 2012-07-02 22:12:24 följande:
    någon som har lust å tid att trixa lite???  
    Försöker, men ser tyvärr bara grått ut när jag gör det...
  • Fairytale01

Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det!

Isåfall tack till tempning säger jag också samt till Bisolvon!
  • lilaemma
    Fairytale01 skrev 2012-07-02 22:15:11 följande:
    Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det!

Grattis! Rackarns vilken snabb krabat till att fästa och producera hormoner!
  • desperatehousewife
    Fairytale01 skrev 2012-07-02 22:15:11 följande:

ser ut som ett +! :) Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester