• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ookej.. kan vi släppa abortsnacket nu?!?!

Jag blir faktiskt också illa berörd men försöker hålla det inom mig. Det är ju inte första gången i denna tråden som det händer saker som får en att höja ögonbrynen, det hände ganska ofta att man funderar på om det där att planera bebis verkligen är så genomtänkt. I detta fallet vet jag inte vad som ligger bakom och jag bryr mig faktiskt inte, men kan hålla med om att det är lite klumpigt att slänga ur sig "ska boka tid för abort i morgon" i en tråd där vi alla har eller håller på att kämpa för att få plus... men vi får också tänka på att även HON har fått stöd och vänner här och i en stund av desperation och sorg och ångest så söker man stöd där man känner sig hemma.

Nu har vi avhandlat och flera har sagt sina åsikter nu tycker jag vi förpassar abortdiskussionen till inboxar eller särskilda trådar för ämnet.

• EQ85
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-02 10:23:33 följande:

Jag blir faktiskt också illa berörd men försöker hålla det inom mig. Det är ju inte första gången i denna tråden som det händer saker som får en att höja ögonbrynen, det hände ganska ofta att man funderar på om det där att planera bebis verkligen är så genomtänkt. I detta fallet vet jag inte vad som ligger bakom och jag bryr mig faktiskt inte, men kan hålla med om att det är lite klumpigt att slänga ur sig "ska boka tid för abort i morgon" i en tråd där vi alla har eller håller på att kämpa för att få plus... men vi får också tänka på att även HON har fått stöd och vänner här och i en stund av desperation och sorg och ångest så söker man stöd där man känner sig hemma.

Nu har vi avhandlat och flera har sagt sina åsikter nu tycker jag vi förpassar abortdiskussionen till inboxar eller särskilda trådar för ämnet.
  • Trixxy
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-02 10:23:33 följande:

• bulleb

Tack :) vet inte om jag vågar vara säker ska testa igen om några dagar.....!

• Cecilia22
    skumbanan skrev 2012-07-02 10:49:22 följande:
    Någon som fått svaagt på billiga testers och varit gravid?
    Jag fick jätte svagt på ÄL+10 och sen stegring. Är i v.11 nu. =) 
  • strumpan123

har haft negativa test sen jag fick streck på tre st i lördags morse..men nu äntligen börjar något knappt synligt komma tillbaka på småstickorna men är så nojjig att dessa test också ska ha en massa spök.
    Får nog hem fler plaststickor idag med posten som jag kan kolla med.

Hade ju varit bra att veta innan kryssningen morgon!! Fast iof så vågar jag nog ändå inte dricka om det är neg, tänk om det blir ett pluss i slutändan vid bim.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester