• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fairytale01 skrev 2012-07-02 22:15:11 följande:
    Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det!

Isåfall tack till tempning säger jag också samt till Bisolvon!
    Grattis! Ett digitalt skulle garanterat visa att du är gravid nu!
  • Tina S

Capiche: hoppas hoppas !! När har du BIM jag har det den 18/7 en cykel på 30-31 dagar.

• Capiche
    Tina S skrev 2012-07-02 22:43:51 följande:
    Capiche: hoppas hoppas !! När har du BIM jag har det den 18/7 en cykel på 30-31 dagar.

Då har vi bim samtidigt!
  • Caspersmama
    FruIngo skrev 2012-07-02 22:29:57 följande:
    Wow! Ett tydligt plus så tidigt. Ja det där verkar vara en liten rackare som vill stanna Grattis!
    Är det så att om man testar positivt tidigt så har det redan fäst och börjat producera hormon? Fortfarande helt lost känner jag, trodde hormonerna kom igång även innan det verkligen fäst liksom? :S
    Casper 070112, ma v.8 120217, BF 130310?
  • Tina S

Spännande !! Jag har varit så varm i kroppen särskild brösten , inte så mycket flyttningar däremot lite molvärk kan detta vara tecken på ÄL eller har ägget släppt redan?

• TessLiihten

Kommer att få göra en utredning i höst om mina missfall och lite annat. Äntligen kan jag andas ut lite.

• lilaemma
    Caspersmama skrev 2012-07-02 23:02:30 följande:
    Är det så att om man testar positivt tidigt så har det redan fäst och börjat producera hormon? Fortfarande helt lost känner jag, trodde hormonerna kom igång även innan det verkligen fäst liksom? :S
    hormonerna kommer bara ut i urinen om ägget fäst, har i alla fall jag fått lära mig. Däremot produceras de redan innan. Sen är det ju inte säkert att det verkligen stannar, ibland fäster det ju inte ordentligt, ibland blir det tidiga mf... men nu håller vi alla tummarna för att vi slipper sånt.
  • Caspersmama
    lilaemma skrev 2012-07-02 23:09:01 följande:
    hormonerna kommer bara ut i urinen om ägget fäst, har i alla fall jag fått lära mig. Däremot produceras de redan innan. Sen är det ju inte säkert att det verkligen stannar, ibland fäster det ju inte ordentligt, ibland blir det tidiga mf... men nu håller vi alla tummarna för att vi slipper sånt.
    Ja, jag försöker njuta så gott jag kan och inte nojja så mycket men det är svårt!
    Casper 070112, ma v.8 120217, BF 130310?
  • skumbanan

Äl + 9-10... Ser ett svagt streck idag. Hade dock inte koll på tiden. Tänk om det är något...

• ellen05
    skumbanan skrev 2012-07-03 07:02:29 följande:
    Äl + 9-10... Ser ett svagt streck idag. Hade dock inte koll på tiden. Tänk om det är något...
    BILD????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester