• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är det älslem jag har nu så är det inte meningen att jag ska bli gravid!!!

• slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-07-02 16:48:09 följande:
    Är det älslem jag har nu så är det inte meningen att jag ska bli gravid!!!
    tror ärligt talat inte det är ÄL-slem... jag har också ofta ganska mycket slem då och då vid mens, men är du osäker så testa...
  • znövit

En uppdatering var å tog nya blodprover i morse. Nu på Em ringde läkaren från gyn och det var ett tidigt missfall. å nu ska jag å kolla så allt har kommit ut nästa vecka.. 
    Så nu är det bara att invänta äl så blir det nya tag. 

hoppet är det sista som överger en...
  • Saga09

Jaha hörrni.... jag ska ta mig en dust med TL igen... fick ju ersättningstest för mina gamla som det var fel på och fick tillbaka 120517 som ju många har haft problem med också....
    Tog ett test nu idag på ÄL+1 och får detta..
    Känns ju lagom seriöst kanske.....Flört

Älskade Saga 090908
  • mammelie1891

En liten fråga..: kan det vara möjligt att ha äl en vecka efter skrapning? Jag skrapades i söndags och idag fick jag ont på vänster sida och äldre-flytningar.. mycket skumt (och nej, jag är inte en av dom som gjort abort, jag fick skrapa ut mitt missfall) Nån som vet?

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • mammelie1891

Hahahahha!!!! Stavningskontroll ftw!!!! Äl-flytningar ska det stå, inte "äldre"!! Hahahha

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-07-02 18:33:49 följande:
    Jaha hörrni.... jag ska ta mig en dust med TL igen... fick ju ersättningstest för mina gamla som det var fel på och fick tillbaka 120517 som ju många har haft problem med också....
    Tog ett test nu idag på ÄL+1 och får detta..
    Känns ju lagom seriöst kanske.....Flört

Men gud.. ja man slutar ju inte att förvånas när det kommer till TL. Dom har skickat nya till mig nu som kompensation.. Ska bli spännande att se vilket LOTnr dom har :P
  • isflikkan1

Saga 09 pröva med digitalt ist, el test som inte är från TL, själv har jag inte haft problem med TL :)

STORT GRATTIS till er ALLA som plussat!!

Håller tummarna för er som ff försöker!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester