• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Telgebo och skunk: jag tål inte kondomer. :-/ Jag får inte bli gravid då vi väntar på utredning. Skrapningen var pga min andra ofostriga graviditet i år. 2 aborter på 5 månader. Läkaren sa att jag ska låta kroppen vila över sommaren. Så kanske vi har hunnit få svar på spermaprov och obduktionen av vår senaste graviditet.

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • mammelie1891

Telgebo och skunk: jag tål inte kondomer. :-/ Jag får inte bli gravid då vi väntar på utredning. Skrapningen var pga min andra ofostriga graviditet i år. 2 aborter på 5 månader. Läkaren sa att jag ska låta kroppen vila över sommaren. Så kanske vi har hunnit få svar på spermaprov och obduktionen av vår senaste graviditet.

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • desperatehousewife
    lilaemma skrev 2012-07-02 22:13:31 följande:
    Försöker, men ser tyvärr bara grått ut när jag gör det...
    okej ja det är så svagt så jag kan inte säga om det är grått eller rosa i irl heller, men detta är taget på kvällen hade hållt mig i 3 timmar, men kanske inte är något :(
  • Capiche
    Fairytale01 skrev 2012-07-02 22:15:11 följande:
    Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det!

Isåfall tack till tempning säger jag också samt till Bisolvon!
    Det där ser verkligen ut som ett plus, köper du ett digitalt i morgon kommer det visa 1-2 veckor gravid. Sådär såg mitt test ut med andra barnet och jag plussade bim-6 då. :)
  • Fairytale01
    Capiche skrev 2012-07-02 22:24:44 följande:
    Det där ser verkligen ut som ett plus, köper du ett digitalt i morgon kommer det visa 1-2 veckor gravid. Sådär såg mitt test ut med andra barnet och jag plussade bim-6 då. :)
    Är det sant? jisses det vågar jag inte... testat med digital 2 månader i rad och fått inte gravid men då såg inte strecken ut så här starka alls och sist testade jag med digital på BIM -1 och det var inget! Usch det vågar jag inte än tror jag fast jag har 2 st liggandes i badrumsskåpet...
  • Loppan8604
    Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det!Isåfall tack till tempning säger jag också samt till Bisolvon!

Ser verkligen ut som ett plus! Ta ett digitalt imorgon:)

Hur gjorde du med bisovonen? Flytande eller tablett å va de fulldos eller?
  • FruIngo
    Hej! Igår lade jag upp ett test på BIM -8, om någon minns. Ikväll fick jag detta, på BIM -7 och ÄL+8. Hur kan det synas så tydligt? Är jag helt flängd i huvudet? Är det ett plus? Jag kan inte ens tro det! Isåfall tack till tempning säger jag också samt till Bisolvon!

Wow! Ett tydligt plus så tidigt. Ja det där verkar vara en liten rackare som vill stanna Grattis!
  • Fairytale01
    Loppan8604 skrev 2012-07-02 22:29:38 följande:
    Ser verkligen ut som ett plus! Ta ett digitalt imorgon:)
    Hur gjorde du med bisovonen? Flytande eller tablett å va de fulldos eller?
    Hihi nä jag tog en tablett varje morgon mellan dag 1 och 14, vågade inte ta mer!!!
    Nä några digitala vågar jag inte ta... än ))

Tack för era grattis!!!1 <3
  • Loppan8604
    Fairytale01 skrev 2012-07-02 22:33:12 följande:
    Hihi nä jag tog en tablett varje morgon mellan dag 1 och 14, vågade inte ta mer!!!

Nä några digitala vågar jag inte ta... än ))

Tack för era grattis!!!1

Ok. Tack för svaret. Tänkte testa denba gången också. Körde flytande innan men min cykel va så konstig då. Nu hoppas vi på juli, så blir de en fin bröllopspresent till oss själva:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester