Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag ska försöka hålla mig till fredag ;)
Jag ska försöka hålla mig till fredag ;)
hur har du känt dig efter äl Friida11
Mitt test från igår och idag.. Idag längst upp. Strecken kommer troligen efter tiden gått ut. Har inte så stor koll. Är det liten stegring eller ingen alls på ett dygn? Kan de vara ngt trots att de troligen inte kommer inom tiden?
Tack så mycket för era svar!! :)
Jag målar upp saker som 1. Inte gravid 2. Gravid men utomhavandeskap. Hade kopparspiral förut men bara blödde och
Blödde. Kanske var det en infektion som kan ärrat igen äggledarna. Herregud till att måla upp det värsta.
är så lycklig. en av mina barndoms vänner fick en underbar gosse igår. 48 cm och 4438g. en liten fockis med världens goaste kinder föddes med kejsarsnitt :S
Jag har inte läst nått alls typ den senaste veckan så jag har ingen aning alls om vad som har hänt!! Vilka har plusat??!!
sj är jag bara på dag 12 och tror inte på stegring än det närmaste o lika bra det för imorogn åker sambon o jobbar o kommer inte hem förens den 8-9:e. så om det blir nån bebis denna månaden vet vi inte :S
Hoppas att rosenroten, och apiforcen kan hjälpa oss nått denna gången. ska jag bara äta RR tills äl??minns faktiskt inte
Alexander: Har ni sex hela månaden? Tänkte eftersom din cykel verkar vara väldigt lång så kanske du har ÄL flera veckor senare än du tror och att det är därför ni inte lyckats än? Nu är det fasiken er tur tycker jag! :)