• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ska försöka hålla mig till fredag ;)

• Loppan8604
    Friida11 skrev 2012-07-04 08:33:14 följande:
    Fick gravid 1-2 på digital nyss.. Helt galet!! Kan inte fatta! Tappa inte hoppet tjejer! Många har sagt att mina SVAGA test var spök men de var dom inte :)

Grattis!!:)
  • mammelie1891
    Friida11 skrev 2012-07-04 08:33:14 följande:
    Fick gravid 1-2 på digital nyss.. Helt galet!! Kan inte fatta! Tappa inte hoppet tjejer! Många har sagt att mina SVAGA test var spök men de var dom inte :)
    Grattis!! Gravid
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Cecilia22
    skumbanan skrev 2012-07-04 08:13:44 följande:

Mitt test från igår och idag.. Idag längst upp. Strecken kommer troligen efter tiden gått ut. Har inte så stor koll. Är det liten stegring eller ingen alls på ett dygn? Kan de vara ngt trots att de troligen inte kommer inom tiden?

Tycker det syns lite mer ;) Men det tar ca 2-3 dagar för HCG-halten att öka så vänta någon dag så får du nog starkare =) Spännande! =D
  • Trolltoka
    skumbanan skrev 2012-07-04 08:13:44 följande:
     Mitt test från igår och idag.. Idag längst upp. Strecken kommer troligen efter tiden gått ut. Har inte så stor koll. Är det liten stegring eller ingen alls på ett dygn? Kan de vara ngt trots att de troligen inte kommer inom tiden?

Tycker de ser ut att bli starkare
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • skumbanan

Tack så mycket för era svar!! :)
    Jag målar upp saker som 1. Inte gravid 2. Gravid men utomhavandeskap. Hade kopparspiral förut men bara blödde och
    Blödde. Kanske var det en infektion som kan ärrat igen äggledarna. Herregud till att måla upp det värsta.

• Cecilia22
    skumbanan skrev 2012-07-04 09:27:51 följande:
    Tack så mycket för era svar!! :)
    Jag målar upp saker som 1. Inte gravid 2. Gravid men utomhavandeskap. Hade kopparspiral förut men bara blödde och
    Blödde. Kanske var det en infektion som kan ärrat igen äggledarna. Herregud till att måla upp det värsta.
    Försök att slappna av. =) Känner du dig osäker osv så ta ett digitalt, jag skulle tro att det ger utslag om du testar nu faktiskt. Jag plussade som du svagt den 16:e maj och tog det digitala den 18:e och fick gravid. 
    Min mor blödde också av spiral, men hon fick två barn till efter det =) vi är fyra stycken. Så det är nog ingen fara =) 
  • alexander2011

är så lycklig. en av mina barndoms vänner fick en underbar gosse igår. 48 cm och 4438g. en liten fockis med världens goaste kinder Hjärta föddes med kejsarsnitt :S

Jag har inte läst nått alls typ den senaste veckan så jag har ingen aning alls om vad som har hänt!! Vilka har plusat??!!

sj är jag bara på dag 12 och tror inte på stegring än det närmaste o lika bra det för imorogn åker sambon o jobbar o kommer inte hem förens den 8-9:e. så om det blir nån bebis denna månaden vet vi inte :S       

Hoppas att rosenroten, och apiforcen kan hjälpa oss nått denna gången. ska jag bara äta RR tills äl??minns faktiskt inte

• Jess86

Alexander: Har ni sex hela månaden? Tänkte eftersom din cykel verkar vara väldigt lång så kanske du har ÄL flera veckor senare än du tror och att det är därför ni inte lyckats än? Nu är det fasiken er tur tycker jag! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester