• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MalinTherese skrev 2012-07-04 14:24:34 följande:
    Nu har jag lagt in lite nya bilder i mitt galleri, så nu får ni gärna hjälpa mig med vad det är för streck, spök eller är det en knodd? =)
    Jag ser inget, tyvärr.
    skumbanan skrev 2012-07-04 14:40:23 följande:
    Vad det plussas! Härligt!
    aa, det e helt galet!! (ååhh, vad jag oxå vil!!)
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • FruIngo
    MalinTherese skrev 2012-07-04 14:24:34 följande:
    Nu har jag lagt in lite nya bilder i mitt galleri, så nu får ni gärna hjälpa mig med vad det är för streck, spök eller är det en knodd? =)

Jag ser kanske nåt vääääldigt svagt. Är det så att det syns mer i verkligheten? När har/hade du bim? Du ska kanske ta ett digitalt.
  • sajo0106

Ja jag var ju bara tvungen att köpa ett sånt där som man ser veckorna, jag var visst lite längre fram i graviditeten än vad jag trodde! :D

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-04 15:14:17 följande:
    Nu känner jag mensvärk :(
    Det gjorde jag med i söndags, var helt 100 på att mensen skulle komma natten mot måndagen då jag hade haft så himla ont i magen, det var det enda symtom jag hade sen plussade jag på måndagen :)
  • strumpan123

Fyra timmar kvar tills jag får komma hem och se om det blir ett till streck. Måste ju bara vara så. Annars vet jag inte vad testen håller på med

• Puffmajs
    FruIngo skrev 2012-07-04 12:37:42 följande:
    Tillbaka igen ;-( Plussade för en månadesen men det slutade i mf. Men nu är jag fit for fight ock jagar ett plus i juli. Har en fråga om testerna från billiga-tester.....är de något att lita på??
    jaa billiga-tester är bäst enligt mig =)
  • Loppan8604
    sajo0106 skrev 2012-07-04 16:28:48 följande:
    Ja jag var ju bara tvungen att köpa ett sånt där som man ser veckorna, jag var visst lite längre fram i graviditeten än vad jag trodde! :D

Sååå fint:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester