• Cecilia22

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sajo0106 skrev 2012-07-04 11:38:37 följande:
    Ja jag har testat mig tre gånger till efter plusset, alla positiva men lite svagare än första testet jag tog så jag har inte lagt ut någon bild, håller på att spricka av oro för missfall eller utomkveds! Så har jag jobbat natt så hela min dygnsrytm är störd, ska hålla mig fyra timmar nu och sen köra ett digitalt! Behöver man testa sig nå mer om man får "gravid" på ett digitalt?
    Jag har inte testat nå mer efter att jag fick gravid på digitalt (förutom inskrivningen hos barnmorskan)
  • mammelie1891
    LuPeRo skrev 2012-07-04 12:16:33 följande:
    Känns ju inte så seriöst när man även kan se vissa streck på männens urin Obestämd
    TL var ju så jäkla bra innan, var där inget så kunde man inte ens trixa fram något. Nu får ju typ alla streck på sina test!

Nåja, jag ville bara dela med mig av länkarna jag fick iallafall så kan man ju jämföra sina test med dom  
    Jag ser verkligen inga streck alls, vare sig på 0,0 eller på dom men manligt urin.
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • MalinTherese
    Loppan8604 skrev 2012-07-04 12:09:58 följande:
    Sitter tyvär med mobilen:(

Bild?
    Nu har jag en bild på mitt galleri.. kom ihåg, det är svagt som få men de syns =)
  • Loppan8604
    MalinTherese skrev 2012-07-04 12:29:11 följande:
    Nu har jag en bild på mitt galleri.. kom ihåg, det är svagt som få men de syns =)

Verkar inte som om man kan kolla galleri bilder på mobilen:( man du skicka dem till min mail? [email protected] (om någon här inne vet vem ja e snälla håll detta för er själva, har ett ovanligt namn)
  • FruIngo

Tillbaka igen ;-( Plussade för en månadesen men det slutade i mf. Men nu är jag fit for fight ock jagar ett plus i juli. Har en fråga om testerna från billiga-tester.....är de något att lita på??

• Loppan8604
    FruIngo skrev 2012-07-04 12:37:42 följande:
    Tillbaka igen ;-( Plussade för en månadesen men det slutade i mf. Men nu är jag fit for fight ock jagar ett plus i juli. Har en fråga om testerna från billiga-tester.....är de något att lita på??

Nej va tråkigt med mf! Håller tummarna att du snabbt blir gravid igen!:)
  • Cecilia22
    FruIngo skrev 2012-07-04 12:37:42 följande:
    Jag plussade med dem, var svagt men det var ett plus. Finns bild lite längre bak i tråden om du vill se.. Jag litar på dem.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester