• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-07-03 20:57:22 följande:
    Jess86: jag är gärna på tjocken ;) tänk vilken lycka. Och att slippa spola äggledarna i augusti... Tänk om det har gått ändå :)

Jag tror det är din tur nu! Har du många billiga tester hemma? Tagit något ikväll?
    Jag hängde i denna tråd i fem månader innan jag plussade och imorrn går jag in i vecka 17 och känner små buffar där inifrån Baby 
  • Loppan8604
    JojjoMys skrev 2012-07-03 21:01:32 följande:
    Hej!
    Är ny här,men läst lite här då och då Glad
    Vill nån hjälpa mig att tyda detta, vill gärna ha några andra ögon som tittar på mitt test!

Vill verkligen inte vara en glädjedödare... men så svaga sträck på testlagrets tester hade inte ja räknat med. Tyvärr e de många som fått spök på dem! Men testa igen om någon dag å e de starkare så stämmer de nog:)
  • JojjoMys
    Loppan8604 skrev 2012-07-03 21:07:29 följande:
    Vill verkligen inte vara en glädjedödare... men så svaga sträck på testlagrets tester hade inte ja räknat med. Tyvärr e de många som fått spök på dem! Men testa igen om någon dag å e de starkare så stämmer de nog:)
    Det är ingen fara :)
    Jag tackar för svaret! Har läst om spökstrecken, jag anar nästan att det är det på mina Rynkar på näsan
  • skumbanan

Jess: vad härligt!! Å små buffar. Avis :) när är bf? Tog ett ikväll svagt streck som blev starkare när det torkat. Ska ta ett imorgon på morgonen igen :)

• Trixxy

Hur ser ett positivt äl-test ut från testlagret?

• Jess86
    skumbanan skrev 2012-07-03 21:28:25 följande:
    Jess: vad härligt!! Å små buffar. Avis :) när är bf? Tog ett ikväll svagt streck som blev starkare när det torkat. Ska ta ett imorgon på morgonen igen :)
    Spännande, ska kolla här imorrn då!
    BF är den 18 december Glad
    Så här såg det ut när jag plussade på ÄL+12 (12 dagar efter positivt ÄL-test) testade inget innan det den månaden. Det var den 9 april.

Så här ser jag ut nu! Andra barnet dock, så här stor var jag inte med första Tungan ute

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester