• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cecilia: andas och en dag i taget alltså :)

• alexander2011
    Jess86 skrev 2012-07-04 09:45:00 följande:
    Alexander: Har ni sex hela månaden? Tänkte eftersom din cykel verkar vara väldigt lång så kanske du har ÄL flera veckor senare än du tror och att det är därför ni inte lyckats än? Nu är det fasiken er tur tycker jag! :)
    tack, nja asså vi försöker då jag misstänker att jag ahr äl men förra månaden använda jag inte äl stickor men det ahr jag gjort nu o kommer testa tills äl!!!
    vi brukar ha sex varje dag kring äl både innan o efter :( NU måste det bli våran tur. är inte så optemistikt längre. tror inte dte blir nått denna gången heller :( 
  • Friida11
    trebarsmamma skrev 2012-07-04 09:04:17 följande:
    hur har du känt dig efter äl Friida11

Spännda bröst haft samma flytningar som med dottern alltså mer vita och tjocka och så grotesk trötthet..
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • sajo0106
    mammelie1891 skrev 2012-07-04 06:49:28 följande:
    Sajo: är det ingen stegring alls eller bara lite?

Ja nu plussade jag i förrgår men från det testet och dem jag gjort idag är det ingen skillnad vad jag tycker? Tog en från testlagret en sån där hyllsa och den visade positivt men svagare än dem andra...åååå jag fåe typ panik :-P
  • strumpan123

Äntligen lite mottagning. Fick ett rosa streck fort på test inatt. Tänkte inte på att ta kort bara väcka karln som är omöjligt efter han druckit så det hann blekna lite. Men.. går det inte att lägga upp bild med telen? Får göra det ikv då..längtar hem så jag får testa igen.

Spelar de nån roll om strecket var lite snett?

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-04 11:31:37 följande:
    Sajo: har du tagit ett test till? Har jag missat en bild?

Ja jag har testat mig tre gånger till efter plusset, alla positiva men lite svagare än första testet jag tog så jag har inte lagt ut någon bild, håller på att spricka av oro för missfall eller utomkveds! Så har jag jobbat natt så hela min dygnsrytm är störd, ska hålla mig fyra timmar nu och sen köra ett digitalt! Behöver man testa sig nå mer om man får "gravid" på ett digitalt?
  • skumbanan

Sajo: :/ vad märkligt! Få se bild på de första och de svagare? Var de första med morgonurin?

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-04 11:43:46 följande:
    Sajo: :/ vad märkligt! Få se bild på de första och de svagare? Var de första med morgonurin?

Nä alla test har tagits lite hipp som happ men med det starkare testet hade jag rätt koncentrerad urin vilket jag inte haft med dem andra! Jag har ingen aning men det är 4+2 veckor sedan jag slutade med mina p-piller så det är ju omöjligt vecka 7!! Har bara mobilen nu och inga bilder men kan lägga upp ett sedan!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester