• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Telgebo: det känns som om fi**an ska brinna upp. Haha. Fast jag ringde 1177 idag o jag har inte längre sexförbud eftersom jag slutat blöda, men jag har äl så jag får väl hoppa över sexet ändå. :-P

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Friida11

Hej tjejer, vill bara tala om att jag nu är 100% säker på att jag är gravid. Fick mina tester från billiga testet idag som visar svagt streck på em kiss dock rosa å fint :) har ju fått svagt på både cb och testlagret och min kropp känner sig verkligen gravid :) ska dock ta ett imorgon bitti å se om det blir tydligare samt ett digital på bim som är på lördag :)) kan lägga upp bild lite senare då jag har tillgång till dator.

• lilaemma

skumbanan skrev 2012-07-03 18:04:59 följande:
    Jag tog den första bilden på morgonen.. Den andra med flera tester nu på kvällen. Visst finns det svaga streck. Vet inte om ni ser de på datorn.. Känner mej så löjlig som sa till chefen att jag inte vill vara med på röntgenoperationer just nu. Han förstår  ju vad det handlar om när tjejer säger så. Jag vill inte ta den risken om det skulle vara en graviditet. Känner på mig att jag kommer bli besviken denna månad med.

Grattis vågar jag nog säga. Provade att leka lite med morgon testet:

Syntes tydligt redan innan, men tycker det ser klart rött ut vid mixning!
  • skumbanan

Jess86: jag är gärna på tjocken ;) tänk vilken lycka. Och att slippa spola äggledarna i augusti... Tänk om det har gått ändå :)

• JojjoMys

Hej!
    Är ny här,men läst lite här då och då Glad
    Vill nån hjälpa mig att tyda detta, vill gärna ha några andra ögon som tittar på mitt test!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester