-
Nä det var tydligen inte det ;)skumbanan skrev 2012-07-04 17:27:23 följande:Sajo: inget fel på din hcg-nivå ;)
-
Jag har inget tålamod och tog ett till test ikväll. Tänkte om det var olika lot-nummer eftersom jag fick hem nya. Men det var det inte.. Jag får ju inte streck på "one step" och "Alice" men på billigas. Jag kommer terra er med mina test morgon och kväll tills jag antingen får ett "gravid" eller mens.. ;) Borde vänta med ett nytt till fredag men ... Misstänker att en del streck som var tydliga förut har börjat försvinna så svårt att se stegring. Den som lever får se!
-
Har du kollat känsligheten på testen? Kan vara det som är, har för mig att billiga-testers är ganska känsliga? 4/7 ser ut som ett utav mina gjorde och då gjorde jag ett digitalt sen.skumbanan skrev 2012-07-04 18:36:57 följande:Jag har inget tålamod och tog ett till test ikväll. Tänkte om det var olika lot-nummer eftersom jag fick hem nya. Men det var det inte.. Jag får ju inte streck på "one step" och "Alice" men på billigas. Jag kommer terra er med mina test morgon och kväll tills jag antingen får ett "gravid" eller mens.. ;) Borde vänta med ett nytt till fredag men ... Misstänker att en del streck som var tydliga förut har börjat försvinna så svårt att se stegring. Den som lever får se!
-
Cecilia: "Alice" ska vara 10.. Men ja.. Tänkte göra ett digitalt på fredag om det fortsätter uppåt :D
-
Okej.skumbanan skrev 2012-07-04 18:53:32 följande:Cecilia: "Alice" ska vara 10.. Men ja.. Tänkte göra ett digitalt på fredag om det fortsätter uppåt :D
Jag väntar med spänning och håller tummar och tår! =) Förstår inte hur du orkar vänta ;) hihi -
Cecilia22 skrev 2012-07-04 18:59:31 följande:Okej.
Jag väntar med spänning och håller tummar och tår! =) Förstår inte hur du orkar vänta ;) hihi
Jag hade ett brett och fint streck på dessa tester en gång.. och tänkte.. Nu äntligen ;) men cb sa "inte gravid" och givetvis blev jag besviken.. Så vill nästan vara säker på att det är något denna gång :P Chefen har placerat om mej denna vecka.. Kollegorna ifrågasätter och undrar. Känns dumt att ha begärt en röntgenfri vecka men jag vill verkligen inte ta några risker med röntgenstrålning just nu. Usch. -
Äl+8 och illamående som f*n
-
Knepigt att du hade så =/ Jag förstår det.skumbanan skrev 2012-07-04 19:09:14 följande:Jag hade ett brett och fint streck på dessa tester en gång.. och tänkte.. Nu äntligen ;) men cb sa "inte gravid" och givetvis blev jag besviken.. Så vill nästan vara säker på att det är något denna gång :P Chefen har placerat om mej denna vecka.. Kollegorna ifrågasätter och undrar. Känns dumt att ha begärt en röntgenfri vecka men jag vill verkligen inte ta några risker med röntgenstrålning just nu. Usch.
Låt dem undra, är det så att det står gravid sen så vet dom det sen.
annars får du skylla på nå annat sen =) -
fancyface3 skrev 2012-07-04 19:10:31 följande:Äl+8 och illamående som f*n
Testa :D -
jag får fnatt!! ingenting på testen ikväll...
detta inatt och tog korten ett tag efter när de bleknat lite så det var starkare innan och mkt mer rosa....det kom upp på en gång när jag doppade stickan....fan blir stöööööööörd
kan testen reagera på nåt annat??