• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

strumpan123 skrev 2012-07-04 20:44:27 följande:
    var för tydligt för att vara spök tycker jag...absolut inte så svaga som testlagrets...man såg utan att vrida å vända..ett fint rosa streck....får fnatti fnatt...killen med

Ta digitalt??:)
  • strumpan123

tod dessa nyss, nu är det ju efter tiden men nåt svagt..men kan man lite på det...starkare än tidigare i veckan för jag har haft smååått småått men efter tiden tidigare i veckan... 
    men dom har jag inte litat på utan dom som kommit på en gång starka har man ju trott på.
    har brutit upp plaststickan, det rosa är det

mitt nät dör hela tiden..därför det tar sån tid för mig att svara ibland

• strumpan123

jaa ett digitalt imorrn då...gå till apoteket så fort man vaknar.. är det negativt då får jag ännu mer fnatt haha visa dig plutt! 
    Va så glad så jag köpte två nappflaskor på båten idag ju :)

Isåfall var det därför min kropp verkligen inte ville ha alkohol igår, hade ju gett upp hoppet men nu efter detta igen så blir jag ju lite hoppfull men mest förvirrad 

• skumbanan
    strumpan123 skrev 2012-07-04 21:02:36 följande:
    jaa ett digitalt imorrn då...gå till apoteket så fort man vaknar.. är det negativt då får jag ännu mer fnatt haha visa dig plutt! 
    Va så glad så jag köpte två nappflaskor på båten idag ju :)

Isåfall var det därför min kropp verkligen inte ville ha alkohol igår, hade ju gett upp hoppet men nu efter detta igen så blir jag ju lite hoppfull men mest förvirrad 

Håller tummarna!! Märkliga test! Dessa tester!!  Försök att ta det med morgonurin! I värsta fall kan du ju kissa och ha det i kylen :P
  • strumpan123

ja helt skumt....det ska nog gå bra ..har apoteket 100 m från porten, kan skicka mannen kanske. Skönt med semester just nu känner jag :P

• Friida11

Strumpan- Jag tror defentetivt att det är pluss, jag har svårt att tvivla eftersom mina test såg precis likadana ut och det visade sig vara ett fint plus när jag tog digitalt. När har du eller hade du BIM?

Jag är på BIM -3 och plusade med digital MEN på BIM-6 eller7 fick jag inte gravid på digital men svagt på TL så hoppet finns kvar även om ett digitalt inte visar gravid. Men tar man ett om man är kanse på BIM -3 eller närmare då ska de nog garanterat ge utslag :) Lycka till! Håller tummarna 

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Friida11

Åhh nu när man plussat måste jag säga att jag kommer sakna att ta tester och stirra mig blind på dom för att hoppas på ett streck det är så spännande fast ändå jobbigt :P Konstigt känsla det där..

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • strumpan123
    Friida11 skrev 2012-07-04 22:12:03 följande:
    Strumpan- Jag tror defentetivt att det är pluss, jag har svårt att tvivla eftersom mina test såg precis likadana ut och det visade sig vara ett fint plus när jag tog digitalt. När har du eller hade du BIM?

Jag är på BIM -3 och plusade med digital MEN på BIM-6 eller7 fick jag inte gravid på digital men svagt på TL så hoppet finns kvar även om ett digitalt inte visar gravid. Men tar man ett om man är kanse på BIM -3 eller närmare då ska de nog garanterat ge utslag :) Lycka till! Håller tummarna 
    precis som dig då, tog ett digitalt i lördags, bim-7 när jag fick första pos testet. Så bim-3 idag

Var dina också negativa emellanåt?  

Blir ju så knas på att dom flesta är negativa och några få positiva 
  • Friida11

Strumpan- nja testade inte så ofta tyckte mig alltid se något där ibland starkare och ibland svagare men tror garanterat om du tar ett digital på morgonen nu så visar det nog gravid :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester