• Trollbarnet

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix skrev 2012-07-11 01:10:01 följande:
    Trollbarnet: när är testet taget? Jag skulle tolka det som negativt, men det kan ju komma positiva närmare bim ^_^
    Tog det nu med kvällsurinen. Hade tänkt ta imorgon på morgonen.
    Vet inte när jag har BIM.

Har konstig mensvärk, haft någon småblödning sådär, ömmande bröst under en längre peiod, gått ner i vikt, är bara sugen på salta saker.. Ja jag har alla jäkla symptom i boken, så jag testade. Tycker mig skymta ett plus.
  • alexander2011
    Tusse Misse skrev 2012-07-10 17:39:25 följande:
    Det kan gå vägen iaf. Vi hade sex på Söndagen och jag hade ÄL på Onsdag. Och det tog sig fint!

Håller tummen för dig!
    tack :) jag hoppas på samma tur för FANNN vad jag ahr ont av äl nu asså. gör jätteont mest på vänster sida och buken :( känns som magen ska spricka
  • Knasten83

Alex: jag har samma älvärk som dej, den är över för denna gången men shit va ont det kan göra!! Känns, som du beskriver, som man är alldeles sprängfylld i äggstockarna att det ska explodera om man trycker till magen. Gör tom ont när jag kissar. För att inte snacka om hastiga rörelser!!!!!

• Es Mamma

Läste en bra förklaring till den där smärtan vid äl, hade också så.
    http://www.hemmetsjournal.se/Experterna/gynekologen/Jag-fick-fruktansvard-kramp-i-underlivet1/

• Trixxy

Testade med äl test med morgonurin och det var starkt men inte positivt,höll mig sen igen i 2 timmar och det blev nu positivt!!

Och nu då?

När släpper ägget??

Vi skall ha sex ikväll,är det försent då?

• Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-07-11 09:09:28 följande:
    Testade med äl test med morgonurin och det var starkt men inte positivt,höll mig sen igen i 2 timmar och det blev nu positivt!!

Och nu då?

När släpper ägget??

Vi skall ha sex ikväll,är det försent då?

Inte försent! Ha sex ida å imorgon också så har ni prickat in de helt perfekt!!
  • LisaW111

Hej!

Vad säger ni? Fick ett svagt på CB igår men sen ingenting på ett annat test så tänkte bara att det var det "klassiska" cb spökstrecket och gav upp hoppet för dagen i alla fall. Men innan jag skulle natta lillan som va uppe och härjade sent igår (runt 21tiden) så tog jag iaf ett apotekets till, men sen somnade jag med henne och såg först resultatet imorse. Ett rosa intorkat streck!!! Förvånad Sprang genast på toaletten och tog en sticka från testlagret och där syns också ett streck!!! svagt men ändå tydligt och syns brett vid genomlysning!.(testlagrets är en dålig bild, det syns bättre på riktigt!!)   Åhhhh är jag gravid vad tror ni? Jag tror : JA! Det är Bim -4 eller -5 idag.
  • LisaW111

Och: har ett digitalt, kan jag ta det nu tror ni?? Kissade vid 7 tiden och har sedan dess även druckit ett stort glas.. kanske måste vänta några timmar till??

• Loppan8604
    LisaW111 skrev 2012-07-11 09:16:47 följande:
    Hej!

Vad säger ni? Fick ett svagt på CB igår men sen ingenting på ett annat test så tänkte bara att det var det "klassiska" cb spökstrecket och gav upp hoppet för dagen i alla fall. Men innan jag skulle natta lillan som va uppe och härjade sent igår (runt 21tiden) så tog jag iaf ett apotekets till, men sen somnade jag med henne och såg först resultatet imorse. Ett rosa intorkat streck!!!  Sprang genast på toaletten och tog en sticka från testlagret och där syns också ett streck!!! svagt men ändå tydligt och syns brett vid genomlysning!.(testlagrets är en dålig bild, det syns bättre på riktigt!!)   Åhhhh är jag gravid vad tror ni? Jag tror : JA! Det är Bim -4 eller -5 idag.

De tror ja också:) ta ett digitalt:) å grattis;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester