• Meoow

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-07-10 19:53:47 följande:
    Meeow: sånna svaga fick jag då dottern var 3 månader och jag trodde jag var gravid igeb, men hade inte koll på tiden där. Tryck på visa endast under mitt namn, och så ska det testet ligga i början
    Jag kan inte se några bilder :/ Men var det apotekets du hade testat med? Det här heter pregcheck...
  • Meoow
    Meja2011 skrev 2012-07-10 20:16:06 följande:
    Aha knasigt:/ ja det var Apotekets, hehe såg precis ut som mitt nämligen:)
    Jo de ser nästan likadana ut.. :) Köpte apotekets häromdagen nämligen (testade neg med dem) och de har exakt samma form, men korken är väl blå istället för lila... Tänkte om de kunde vara samma tillverkare eller nåt?
  • juliia24

ja då försöker man denna månad också  ser ni någon skillnad

äl+8

Äl+ 9

• isflikkan1

[quote=65717931][quote-nick]Meoow

Så där såg mig gravtest ut 7dagar (enligt BM) efter ÄL.

Nu ska jag göra tidigt UL på torsdag så vi får redan på på riktigt hur långt gången jag är ;) Men utifrån det datumet BM satte vid hälsosamtalet är jag i v 9 nu 8+4.... Tappa inte hoppet gumman vill jag säga med detta inlägget <3 Kram

• juliia24
    Friida11 skrev 2012-07-10 20:45:49 följande:
    Julia-jag ser också :) 
    menar du att du ser skillnaden. hoppas att det inte är spök
  • ulricaz

julia: ar det samma test? jag ser utan problem pa det undre och lite svagare pa det ovre. alltsa det dar maste vara positivt. jag har nog anvant 1000 test fran testlagret men aldrig fatt sa!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester