• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess86 skrev 2012-07-11 09:30:47 följande:
    Ägget kan släppa redan 12 timmar efter positivt ÄL-test, så är det för mig.

Då kanske det är försent ikväll då
  • Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-07-11 09:44:36 följande:
    Då kanske det är försent ikväll då

De e bara att ta ett äl test då också. Har man positivt äl test i två dagar släpper ägget senare:) så de e bara att testa ikväll å imorgon också. Så vetdu. Men killsemermer i ju spurtare så de behöver inte alls vara försent. Ägget lever i 24 timmar också:)
  • Es Mamma

Nej Trixxy för efter släppet är ägget befruktningsbart i ca 12 timmar. Så ikväll och imorgon blir perfekt :) För mig har ägget alltid släppt 24 timmar efter utslag.

• Knasten83

Alex: jag har också trott det är ngt fel för det började efter jag fick dottern. Men jag har hört fler som känner av äl mer efter graviditet.

• Jijii

Vad tror ni?
    Jag ser något i alla fall
    kanske spökstreck?.. testlagrets sticka, några erfarenheter av dessa?
    har inte tagit ut något i förskott, ska testa på lördag igen. 
  • un poco

Idag tog jag ett nytt test, men blir inte klokare.. Tycker inte det är starkare än det jag tog igår. Idag är jag på Bim +1, det borde väl synas mer ifall det skulle vara nåt?
    Jag börjar tro att mensen har bestämt sig för att strula, ser ni nåt på detta testet?

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-11 09:55:36 följande:
    Alex: jag har också trott det är ngt fel för det började efter jag fick dottern. Men jag har hört fler som känner av äl mer efter graviditet.

Jag har oxå hört det. konstigt igentligen. jag kunde känna innan vilken sida ägget släpper för då får jag mer ont på ex högersidan men denna gågen avr det från vänster äggstock.
    Det jag var mest förvånad över var att jag fick rosa på pappret 2 dagar innan äl och rött dagen innan äl.
  • alexander2011

un poco: trixade din bild kunde se en svag skugga utan trixningen. får hoppas det syns nått starkare snart
  • alexander2011

jilli: jag ser absolut och jag hoppas att det inte är spök Solig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester