• Hoppas 2013

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har en liten fråga, hur fungerar ÄL-testen? Ska man passa på att mysa när strecket är starkt, eller redan när strecket är svagt? Har aldrig förstått det där, för har aldrig behövt använda ÄL-test.. :P

♥ BF JANUARI 2013 ♥
  • Tusse Misse
    alexander2011 skrev 2012-07-10 15:19:15 följande:
    FANNNN
    är det kört för oss nu :( hade sex sist för ca 36 timmar sedan o äl testet visar positivt nu!!!
    trodde badde mig att jag ahde äl igår. tog ett test  nu o det är superstarkt!!

Det kan gå vägen iaf. Vi hade sex på Söndagen och jag hade ÄL på Onsdag. Och det tog sig fint!

Håller tummen för dig!
  • fancyface3

Hoppas 2013: vad jag förstått så släpper inte ägget förens man inte svagt på äl Stickan ingen när du har starkt så släpper 24-48 Tim efter de starka strecket

• Hoppas 2013
    fancyface3 skrev 2012-07-10 18:29:43 följande:
    Hoppas 2013: vad jag förstått så släpper inte ägget förens man inte svagt på äl Stickan ingen när du har starkt så släpper 24-48 Tim efter de starka strecket
    Okej :) 
  • Trixxy

Nu har jag haft äl flytningar i 2 dagar men äl testen visar negativt tom svagare än igårkvälk..vad händer?

• Niicesara
    Trixxy skrev 2012-07-10 19:08:06 följande:
    Nu har jag haft äl flytningar i 2 dagar men äl testen visar negativt tom svagare än igårkvälk..vad händer?
    Har du testat under dagen med? Om inte så kan du ha haft stegring tidigare idag. :)
  • Trixxy
    Niicesara skrev 2012-07-10 19:13:57 följande:
    Har du testat under dagen med? Om inte så kan du ha haft stegring tidigare idag. :)

Har testat var 3:e timme idag
  • Meoow

hej tjejer!
    Har testat med samma märke idag och det visade inte pos inom tiden :/ Såhär ser det ut efter ca 10 min dock. Håll med om att det är lite konstigt att de båda kan visa streck strax efter att tiden gått ut? :/

Testet från i lördags (antagligen också lite efter tiden då jag glömde kolla klockan) :

Strecket på båda testerna är helt klart rosafärgade irl, så det är inte bara skuggor jag ser :/

• Meja2011

Meeow: sånna svaga fick jag då dottern var 3 månader och jag trodde jag var gravid igeb, men hade inte koll på tiden där. Tryck på visa endast under mitt namn, och så ska det testet ligga i början

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester